پایان رابطه عاشقانه 17 ساله جنیفر لوپز و بن افلک + عکس

ساعاتی پیش جنیفر لوپز بازیگر مشهور هالیوودی در هشتاد و یکمین مراسم جوایز گلدن گلوب به حمایت از همسرش بن افلک پرداخت. او در مصاحبه ای کوتاه با ای نیوز برای اولین بار از شایعات جدایی و عکس های منتشر شده از او و بن افلک در جریان مشاجره صحبت کرد.

پایان رابطه عاشقانه 17 ساله جنیفر لوپز و بن افلک + عکس

آیا جنیفر لوپز و بن افلک از هم جدا شده اند؟
جنیفر لوپز: حال بن خوب است و جای نگرانی نیست، او خوب است و خوشحال است و اکنون اینجاست زیرا او یکی از نامزدها است و من به او بسیار افتخار می کنم. بن همیشه به من می‌گوید که من در ذهن خودم هستم و اصلاً عصبی نیستم، اما نمی‌دانم چرا مردم آن را برعکس گرفتند. آنها اشتباه می کنند.

جنیفر لوپز همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار مجله ورایتی که از او در مورد گمانه زنی های پیرامون جدایی از همسرش پرسیده بود: بن بزرگترین طرفدار و حامی من در زندگی من است، همانطور که من حامی و طرفدار او هستم، امشب نیز هستم. حمایت همسرم در این مراسم حضور داشت و من به آن افتخار می کنم.

ازدواج جنیفر لوپز و بن افلک
بن افلک و جنیفر لوپز برای اولین بار 19 سال قبل از ازدواجشان نامزد کردند. با این حال، نامزدی آنها منجر به جدایی شد. رابطه جدید آنها پس از جدایی جنیفر لوپز از ستاره بیسبال الکس رودریگز، دوباره احیا شد و بن افلک جدایی خود را از آنا دی آرماس بازیگر سینما اعلام کرد و این دو در نهایت در کلیسای کوچک لاس وگاس با هم ازدواج کردند.