مدل مو و لباس خاص جنیفر لوپز در روز عروسی با بن افلک + عکس

مدل مو و لباس خاص جنیفر لوپز در روز عروسی با بن افلک + عکس

کریس اپلتون، آرایشگر مشهور، در مورد مدل مویی که برای جنیفر لوپز در روز عروسی او ایجاد کرد، گفت: جی لو می خواست ظاهری “جاودانه” و “ساده” داشته باشد که زیبایی طبیعی او را تکمیل کند.

ما فکر کردیم که مو نباید زیاده روی شود. جلوی موها را از دو طرف عقب کشیدم تا صورتش باز بماند و هر دو طرف رو به پایین باشد. این تکنیک کاملا به منظور ایجاد یک روکش زیبا و مجلل بر روی مو ساخته شده است. می خواستم ساده و روان باشد تا موها در حین راه رفتن بالا و پایین بیاید.

آرایشگر جنیفر لوپز توضیح داد که او یک پوف کلاسیک در قسمت جلویی ایجاد کرده و سپس از اتوی فر برای اینکه به آن عشق بیشتری ببخشد، استفاده کرده است. در نهایت، موهای لوپز با اسپری مرطوب کننده، اسپری براق کننده و اسپری مو پوشانده شد تا مطمئن شود که تا پایان روز بزرگش سر جای خود باقی می ماند.

اپلتون در ویدئویی گفت که آرایش روز عروسی جنیفر لوپز را خودش انجام داد که شامل پوست درخشان، سایه چشم دودی و لب‌های خنثی بود.

راب زنگار، کارشناس مد، به لوپز در انتخاب لباس برای روز عروسی خود کمک کرد.

این ستاره برای روز عروسی خود دو لباس مجلسی خیره کننده به تن کرد: یک لباس یقه باز بدون آستین از فیلم قدیمی و سپس یک لباس مجلسی توری آستین بلند از مجموعه عروس های بهار 2023 طراح لبنانی زهیر مراد. قیمت دقیق لباس عروس جنیفر لوپز مشخص نیست اما قیمت لباس عروس های طراحی شده توسط زهیر مراد از 8 هزار دلار شروع می شود.

دیدگاهتان را بنویسید