پیام پیشکسوت استقلال روی تخت بیمارستان برای نکونام

پیام پیشکسوت استقلال روی تخت بیمارستان برای نکونام

علی چینی بازیکن سابق تیم استقلال که به عنوان مربی نیز در این تیم فعالیت می کرد، درباره شرایط استقلال برای دیدار آینده مقابل نساجی مازندران گفت: خدا را شکر شرایط تیم خوب است. ما موفق شدیم در یک بازی حساس مقابل یک تیم انتحاری که چیزی برای از دست دادن نداشت، گل بزنیم و پیروز شویم. در این روزها و هفته های حساس، مهم نیست که چند گل به حریف بزنی. با توجه به اینکه یک امتیاز از پرسپولیس فاصله داریم می توانیم با یک گل برتری خود را حفظ کنیم. فولاد آمد تا جلوی استقلال تهران را بگیرد. این مشکل یکی دو روز قبل از شروع مسابقه مشهود است. مطرح كردن مشكي و بازي هاي ديگر از اين قبيل براي ما كهنه است و نمي توانند با اين مسائل روي بچه هاي استقلال تاثير بگذارند. دیدیم تیرشان هم به سنگ خورد.

سرمربی سال های اخیر استقلال ادامه داد: خدا را شکر الان شرایط تیم خوب است و فقط باید به فکر نساجی باشیم. تیم نساجی یکی از حریفان سرسخت ما در ادامه فصل است. آنها در خطر سقوط به انتهای جدول هستند و فکر می کنم 3 امتیاز با تیم انتهای جدول فاصله دارند، بنابراین این تیم می تواند تیم خطرناکی باشد، حتی بدتر از فولاد چون مهره های بهتری دارد.

چینی با اشاره به رقابت تنگاتنگ پرسپولیس با استقلال در بالای جدول، گفت: پرسپولیس برای توقف استقلال از هیچ چیزی کوتاه نمی آید. مثل بقیه رقبا با جنگ روانی و طرح بحث اشتباهات داوری سعی کردند استقلال را از مسیر او منحرف کنند اما برای قهرمانی فقط باید به فکر سه بازی آخر باشیم و هر سه بازی را ببریم.

وی افزود: این روزها شرایط بدنی بدی دارم و شرایطم اصلا خوب نیست اما باز هم از خدا می خواهم و آرزو می کنم استقلال در سه بازی اخیر پیروز شود و با 9 امتیاز قهرمان شود. هواداران خوشحال خواهند شد و من خوشحال خواهم شد و دیگر پیشکسوتان نیز خوشحال خواهند شد. وزن زیادی کم کردم اما تنها چیزی که به من شادی و دلگرمی می دهد خبر پیروزی های استقلال است. وقتی مدافع استقلال (ایمان سلیمی) در بازی آخر گل زد، واقعا خوشحال شدم و دستانم را به سمت خدا گرفتم و آرزو کردم که این پیروزی ها ادامه داشته باشد. وقتی فیلم راهروهای آزادی بعد از بازی قبلی مقابل ذوب آهن را دیدم مطمئن بودم که این هواداران اینقدر استقلال را دوست دارند.

چانی در پایان گفت: فقط به نکونام و بچه های تیم توصیه می کنم به هیچ چیز جز بازی ها فکر نکنند و درگیر حاشیه ها نشوند تا در نهایت با قهرمانی جواب همه آن حاشیه ها را بدهد.