کشف 282 کیلو شیشه از یک قاچاقچی مسلح در اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد؛

فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف 282 کیلوگرم شیشه، 25 کیلوگرم هروئین و 12 کیلوگرم تریاک از یک قاچاقچی مسلح در عملیات ویژه ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

سردار حمید علینکیان پور اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد قاطع با قاچاقچیان تا حد مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مرکز استان با انجام کارهای دقیق پلیسی در انتقال و جابجایی محموله مواد افیونی از یک قاچاقچی در یکی از محورهای مواصلاتی استان مطلع شدند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی با ماموران خوب خود خودروی حامل مواد مخدر را حین تردد در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان اردستان شناسایی و تحت مراقبت و کنترل قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان افزود: بالاخره خودروی سمند مواد فروش در یک عملیات هماهنگ پلیسی، متهم دستگیر و از وی یک قبضه اسلحه کلاشینکف، 5 عدد خشاب و 130 فشنگ کشف شد.

سردار علینکیان پور با اشاره به اینکه در این عملیات 282 کیلوگرم شیشه، 25 کیلوگرم هروئین و 12 کیلوگرم تریاک کشف شد، خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی این فرماندهی شبانه روز در خدمت شهروندان هستند و با حضور مقتدرانه خود در استان، قانون اجازه می دهد آنها از کسانی که نظم و امنیت عمومی را نقض می کنند فرار نمی کنند.



آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها