کهکشانی‌ها راهی فینال لیگ قهرمانان اروپا شدند

کهکشانی های رئال مادرید با برتری مقابل بایرن مونیخ راهی دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا شدند.

به گزارش خبرگزاری موج


تیم های فوتبال رئال مادرید و بایرن مونیخ در دور برگشت مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب از ساعت 22:30 به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 2-1 به سود رئال مادرید به پایان رسید.

دو قدرت برتر فوتبال اروپا در این بازی در حالی به مصاف هم رفتند که تیم میهمان در آلمان با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید و در این بازی تفکرات توماس توخل سرمربی بایرن مونیخ نشان داد که این تیم هدفی برای دفاع دارد و آنها قصد داشتند از پتانسیل بالای هری کین برای استفاده حداکثری از ضد حملات و موقعیت های فردی استفاده کنند.

اما از طرفی کارلو آنچلوتی شاگردانش را با سیستم هجومی به زمین فرستاد تا با کمک ستاره هایی مانند بلینگهام، وینیسیوس جونیور و رودیگو کار را در نیمه اول تمام کنند و از حریف پیشی بگیرند.

اما اینطور نبود و رئال مادرید به لطف دفاع ثابت بایرن و درخشش مانوئل نویر نتوانست گلزنی کند و نیمه اول با گل تساوی بردون به پایان رسید.

در نیمه دوم بازیکنان رئال مادرید همچنان توپ و میدان را در اختیار داشتند اما مانوئل نویر با آنها مخالفت کرد و در چند نوبت اجازه فروپاشی دروازه تیمش را نداد.

در حالی که در دقیقه 69 مقاومت بایرن به ثمر نشست و پس از اینکه آنها توانستند دروازه را حفظ کنند، روی ضدحمله، آلفونسو دیویس در محوطه جریمه رئال توپ را کنترل کرد و با حرکتی دیدنی اولین گل بازی را برای بایرن به ثمر رساند. حمله از سمت مونیخ

اما در دقیقه 88 عجیب ترین اتفاق رخ داد. مانوئل نویر که در جریان بازی عملکرد درخشانی داشت، سعی کرد با توپ دستی توپ را به بازیکنش برساند که اشتباه او باعث شد پرتاب او در میانه زمین با یک سیو اشتباه و ناقص شکسته شود که باعث شد تا “جوسلو” دروازه بان را از بین ببرد. توپ را در منطقه شش قدمی کنترل کرد و دروازه بایرن را باز کرد.

این پایان کار نبود و در دقیقه 2+90 «هوسلو» با پاس دقیق وینیسیوس موفق شد دروازه نویر را باز کند تا این دیدار با نتیجه 2 بر 1 به سود گلکسی به پایان برسد و رئال. مادرید در مجموع 2 بازی برد و با نتیجه 4 بر 3 برگشت و راهی فینال شد.

در دیگر دیدار این مرحله شب گذشته دورتموند موفق شد پاری سن ژرمن را شکست دهد تا دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا بین 2 تیم رئال مادرید و دورتموند در ورزشگاه ومبلی لندن برگزار شود.



آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها