آخرین وضعیت جانباختگان تصادف مرگبار پژو 206 با عزاداران حسینی

آخرین وضعیت جانباختگان تصادف مرگبار پژو 206 با عزاداران حسینی

روز جدید رئیس بیمارستان شهید بهشتی اردستان گفت: حال عمومی 19 مصدوم حادثه خونین شب گذشته اردستان رو به بهبود است و در مراکز درمانی مجروحی نداریم که حالشان رو به وخامت باشد.

علی صادقی اظهار داشت: ساعت 22:45 شب گذشته بر اساس پیام مرکز اورژانس 115، برخورد یک دستگاه خودرو با هیئت عزاداری در بلوار شهید مفتح اردستان 22 مصدوم برجای گذاشت.

وی با بیان اینکه یکی از مجروحان در دم جان باخت، افزود: به دلیل شدت جراحات وارده به سر، دو مجروح دیگر نیز در همان دقایق اولیه حادثه با وجود تلاش همکاران ما در بیمارستان شهید بهشتی جان باختند.

رئیس بیمارستان شهید بهشتی اردستان تصریح کرد: همچنین 2 مجروح دیگر که نوجوان بودند با حال وخیم و از دست دادن هوشیاری به بیمارستان مراجعه و بلافاصله به بیمارستان های اطراف اعزام شدند.

صادقی با اشاره به اینکه با توجه به حجم زیاد مصدومان، 7 مصدوم با اتوبوس آمبولانس به بیمارستان های اصفهان اعزام شدند، خاطرنشان کرد: خوشبختانه حال عمومی مصدومان اعزامی به اصفهان رو به بهبود است و تاکنون 3 نفر ترخیص شده اند.

وی با بیان اینکه مداوای 11 مصدوم حادثه خونین بلوار مفتح اردستان در بیمارستان انجام و اقدامات لازم برای هر یک از مصدومان انجام شد، ادامه داد: تاکنون 7 نفر از این مصدومان ترخیص شده اند. بیمارستان اردستان و بقیه با توجه به وضعیت در روزهای آینده مرخص خواهند شد.

رئیس بیمارستان شهید بهشتی اردستان افزود: در مجموع حال عمومی 19 مصدوم حادثه شب گذشته اردستان رو به بهبود است و مصدومی در مراکز درمانی نداریم که حالشان رو به وخامت باشد.

صادقی با بیان اینکه هنوز وضعیت عمومی راننده تصادف دیشب مشخص نیست، گفت: با توجه به اینکه شب گذشته مجتمع بیمارستانی اردستان بارها تحت فشار بود، همکاران ما تا ساعت 3 بامداد بی وقفه کار کردند و کارهای زیادی انجام دادند. خدمات امروز

دیدگاهتان را بنویسید