آزمون انتخابی تیم ملی Dragonboot برگزار می شود


ساعت: 18:19
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۰۱
کد خبر: 1823660

آزمون انتخابی تیم ملی دراگون بوت به منظور تشکیل تیم ملی در بخش آقایان و بانوان برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، با تایید کمیته فنی دراگون بوت، آزمون انتخابی تیم ملی دراگون بوت در دو مرحله انجام می شود.

در مرحله اول آزمون گزینشی در هر یک از هیئت های قایقرانی زیر نظر رئیس شورای استان برگزار می شود و در مرحله دوم نفرات برتر هر استان در آزمون گزینش دریاچه آزادی شرکت خواهند کرد. تاریخ اعلام می شود).

آزمون منتخب به صورت انفرادی در فواصل 500 و 200 متر انجام می شود و شرکت کنندگان از هر استان با سکاندار استانی خود آزمون خواهند داد.

با تصمیم کمیته فنی دراگون بوت، هیئت های قایقرانی با توجه به نتایج مسابقات قهرمانی آقایان و بانوان بوشهر به تعداد شرکت کنندگان در آزمون سهمیه دارند و سایر استان ها نیز می توانند در این آزمون شرکت کنند.

بر اساس تصمیم کمیسیون فنی، تیم های اول و دوم کشور در ماده های 500 و 200 متر با 8 شرکت کننده، تیم های سوم با 6 شرکت کننده و سایر تیم ها با 2 رقیب در این آزمون شرکت خواهند کرد.

به ترتیب تیم های شرکت کننده در مسابقات قهرمانی کشور در بانوان تهران، البرز و کردستان با 8 رقیب، بوشهر و هرمزگان با 6 رقیب و آذربایجان شرقی، گیلان، خراسان شمالی و مرکزی با 2 رقیب و در آقایان تهران. مازندران، بوش گیلان با 8 ورزشکار و کردستان، لرستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی با 2 ورزشکار می توانند در این آزمون شرکت کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید