آغاز اردوی تیم ملی بوکس با حضور 14 بوکسور


ساعت: 12:58
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۵
کد خبر: 1856264

اولین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی بوکس کشورمان پس از رقابت های قهرمانی کشور از 16 تیرماه با حضور 14 بوکسور راه یافته به این مرحله آغاز می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس، پس از سی امین دوره مسابقات بوکس قهرمانی کشور که از هشتم اردیبهشت لغایت دوم خرداد به میزبانی سیستان و بلوچستان برگزار شد، اعضای تیم ملی بوکس توسط کادرفنی شناسایی شدند.

بر این اساس اولین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی بوکس کشورمان برای حضور در مسابقات پیش رو از 6 تیرماه با حضور 14 بوکسور راه یافته به مرحله اول اردو در سالن “حاج احمد ناطق نوری” کشور آغاز می شود. مجموعه ورزشی انقلاب و تا 15 تیرماه ادامه خواهد داشت. با صلاحدید پرسنل امکان ادامه آموزش تا یک هفته پس از تاریخ اعلام شده وجود دارد.

امین مجنونی، ایمان رمضانپور، سید شاهین موسوی، سجاد محمدپور، توفان شریفی، علی حبیبی نژاد، سیاوش امیدی، اشکان رضایی، سینا فایده، مهدی خسروی، عمران سوریزای، مصطفی ریگی و دانیال صبا. تمرینات آنها

هدایت تیم ملی بوکس کشورمان را علیرضا استکی به عنوان سرمربی برعهده دارد و همایون امیری، جاسم دلاوری، گلمرضا کریمی، دانیال تیماجی، شهرام فاتح، عسگر اشرفی و میلاد روحانی به عنوان مربی حضور دارند.

همچنین به گفته سرمربی تیم ملی، 41 بوکسور راه یافته به تیم ملی باید از 7 تا 30 خردادماه با یکدیگر به رقابت بپردازند که در نهایت 13 بوکسور به عنوان تیم دوم برای حضور در مرحله بعد انتخاب خواهند شد. از کمپ

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید