آغاز رقابت های لیگ برتر کشتی فرنگی لیگ برتر از 7 مهر/آغاز ثبت نام تیم ها از 20 مرداد


ساعت: 15:31
تاریخ انتشار: 05/02/1401
کد خبر: 1885185

رقابت های کشتی آزاد و فرنگی یادگار امام جم (ره) در لیگ برتر باشگاه های کشور بلافاصله پس از مسابقات جهانی صربستان و از ابتدای مهرماه آغاز می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، حمید یاری رئیس سازمان لیگ از آغاز رقابت های لیگ برتر از مهرماه خبر داد و اظهار داشت: با توجه به اینکه بازی های آسیایی چین به سال آینده موکول شده است، برنامه ما این است. برای شروع لیگ برتر در سال تغییر فعلی در ابتدای مهر.

وی بیان کرد: برای برگزاری باشکوه تر لیگ برتر کشتی باید هر چه سریعتر مقدمات آن را فراهم کنیم و در این راستا مقرر شده است ثبت نام تیم ها از 30 مردادماه آغاز شود.

وی ادامه داد: تیم ها تا 21 شهریور مهلت دارند تا برای برگزاری لیگ فدراسیون کشتی اعلام آمادگی کنند و قرعه کشی بلافاصله 23 شهریورماه انجام می شود.

رئیس سازمان لیگ فدرال کشتی تصریح کرد: در حال بررسی راه اندازی لیگ برتر کشتی 1401 بعد از مسابقات جهانی صربستان و در 16 مهرماه هستیم.

یاری در خاتمه خاطرنشان کرد: خوشبختانه کشتی در کشور طی چند سال گذشته روند صعودی داشته است و امیدوارم با پتانسیل بالایی که در بین کشتی گیران وجود دارد، امسال شاهد برگزاری لیگ بسیار پربارتری نسبت به سال های گذشته باشیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید