آغاز محفل انس با قرآن رهبر معظم انقلاب با تلاوت قاریان خردسال


زمان: 5:15 بعد از ظهر
تاریخ انتشار: 1401/01/14
کد خبر: 1819280

محفل انس با قرآن کریم با حضور رهبر معظم انقلاب و حضور قاریان، حافظان و اساتید قرآن کریم در حسینیه امام خمینی(ره) آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محفل انس با قرآن کریم با حضور رهبر معظم انقلاب و حضور قاریان، حافظان و اساتید قرآن کریم در حسینیه امام خمینی(ره) آغاز شد.

تلاوت قرآن، تلاوت، ارائه قلبا، مداحی، اجرای گروه های تواشیح از جمله عوامل این برنامه است و پایان برنامه نیز سخنرانی رهبر معظم انقلاب است.

این برنامه در دو سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت غیرحضوری و امسال پس از دو سال و البته به صورت محدودتر به صورت حضوری انجام شد.

در این برنامه که توسط مجید یراقبافان اجرا می شود، چهره هایی چون محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید علی مقدم رئیس شورای عالی قرآن، حامد شاکرنژاد، احمد ابوالقاسمی، محمدرضا پوذرگری هاسم حضور دارند. ربیان، کاظم آذرپیرا، حسین رفیعی مسعود نیکدستی، حسن رضاییان، سیدمحمدجواد موسوی درچه‌هایی، امید حسینی نژاد، عبدالرسول آبای، علی اکبر حنیفی، علی اکبر ملکشاهی، کریم طبیم صبامی دیگر حضور دارند.

تلاوت کاسم رضیعی مقام اول مسابقات بین المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران.

هادی موحد امین برگزیده مسابقات بین المللی قرآن در سال 1400 آیه 74 سوره مبارکه حج را تلاوت کرد. موحد امین در مسابقات بین المللی قرآن کرواسی نیز عنوان نخست را کسب کرد.

همچنین تلاوت قاری جوان آذربایجان شرقی علیرضا حاجی زاده از دیگر قسمت های این مجموعه بود که در آن آیاتی از سوره مبارکه قصص را به سبک مصطفی اسماعیل برای حاضران تلاوت کرد و تحسین همگان را برانگیخت.

علیرضا رحمانی جوان کاری اهل همدان نیز یکی دیگر از مردانی بود که روی تریبون حاضر شد و آیات 83 سوره مبارکه را تلاوت کرد.

پس از وی گروه مداحی میعاد خوزستان به اجرای برنامه در وصف پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) و خداوند پرداخت.

پس از گروه خوزستان میعاد، وحید نظرین کاری از کرمانشاه به روی صحنه رفت و تلاوت زیبا و خوش صدایی به سبک مرحوم استاد مصطفی اسماعیل ارائه کرد. تشویق نظریه ها را بررسی کرد.

حسن عبدی به قرائت مناجات خراسان رضوی و در ادامه مثنوی افشاری و سپس قرائت مناجات در وصف ماه مبارک رمضان پرداخت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید