آماده سازی تیم ملی بوکس جوانان اعزامی به مسابقات جهانی آکادمی ملی المپیک ادامه دارد


ساعت: 09:59
تاریخ انتشار: 1301/08/10
کد خبر: 1907495

بوکسورهای حاضر در چهارمین مرحله از اردوهای تدارکاتی تیم ملی بوکس جوانان که خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان در این رده سنی آماده می کنند، به فعالیت های تدارکاتی خود در آکادمی ملی المپیک ادامه دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک، پس از مسابقات بوکس قهرمانی جوانان کشور که در مردادماه به میزبانی شهر مشهد برگزار شد، 30 بوکسور از سوی کادر فنی تیم ملی به اردوهای تدارکاتی این تیم دعوت شدند.

اردونشینان این تیم پس از گذراندن سه مرحله اردوی آماده سازی در کردستان، تهران و کرمانشاه در دیداری تدارکاتی در تهران به مصاف بوکسورهای بزرگسال عراقی رفتند.

صبح امروز 7 نفر از مدعوین مرحله چهارم اردوهای تدارکاتی این تیم که از روز چهارشنبه 13 آبان ماه در سالن حاج احمد ناطق نوری تهران آغاز شده بود، تمرینات خود را در آکادمی ملی المپیک ادامه دادند.

شایان ذکر است این مرحله از اردوهای تدارکاتی تیم ملی بوکس جوانان تا روز اعزام به مسابقات جهانی اسپانیا ادامه دارد.

نیما بیانی، مرتضی ریقی، آرین ساعدپناه، امیرحسین پوروش، آریا پارسی، صدرا صفری و علی اصغر افشاری افراد حاضر در اردوی مذکور هستند.

لازم به ذکر است به جز رضا مهدی پور سرمربی این تیم مرتضی سفوندی، مهدی طالوتی، ایمان طیبی، محمد مهدی پور، مرتضی کفایی و مسعود ریقی دیگر اعضای کادرفنی و سرپرستی این تیم هستند.

مسابقات بوکس قهرمانی جوانان جهان به میزبانی شهر آلیکانته اسپانیا از 24 نوامبر تا 5 دسامبر سال جاری برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید