آنتونی استوکس پنجره پرسپولیس را می بندد؟

آنتونی استوکس پنجره پرسپولیس را می بندد؟

آنتونی استوکس، مهاجم ایرلندی تنها در مورد چهار بازی فیفا مقابل پرسپولیس حکم صادر کرده است که این باشگاه به دلیل آن 86 هزار دلار جریمه شده است.

با این حال پرسپولیس از AFC خواست مطالبات این بازیکن را از محل درآمدهای باشگاه پرداخت کند اما کنفدراسیون فوتبال آسیا به این نامه پاسخی نداد تا سرخپوشان در آستانه بسته شدن پنجره نقل و انتقالات قرار بگیرند.

باشگاه 2 روز دیگر فرصت دارد تا درخواست های بازیکن را پرداخت کند در غیر این صورت پنجره نقل و انتقالات باشگاه تا 2 روز دیگر (14 اردیبهشت) بسته خواهد شد.

استوکس دو فصل پیش به سرخپوشان پیوست اما تنها پس از دیدار با الشارجه در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا پس از چهار بازی به عنوان ذخیره، به ایران بازگشت. سپس کادرفنی باشگاه اعلام کرد که محکم ترین قرارداد تاریخ یک بازیکن خارجی بسته شده و باشگاه به او غرامت می دهد، اما پرسپولیس نه تنها برای احقاق حق او اقدام قانونی نکرد، بلکه به این مهاجم اجازه داد تا برای بازیکن جدیدش بازی کند. بازیکن تیم.پس او هم می تواند قضاوت کند و حالا باشگاه محکوم به پرداخت مطالبات به استوکس شده است.

با توجه به اینکه زمان زیادی تا نقل و انتقالات تابستانی باقی مانده و باشگاه در یکی دو روز آینده در این زمینه اقدامی نمی کند، پنجره بسته خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید