آیا مدارس این شهرها فردا دوشنبه 13 دی ماه 1402 تعطیل است؟

آیا مدارس این شهرها فردا دوشنبه 13 دی ماه 1402 تعطیل است؟

با ورود سامانه جدید بارشی از روز جمعه به کشور، این احتمال وجود دارد که به دلیل برودت هوا مدارس برخی استان ها در روز دوشنبه 13 دی ماه تعطیل باشد.

به گزارش سلام نو، با ورود سامانه جدید بارشی به کشور از روز جمعه، این احتمال وجود دارد که به دلیل برودت هوا مدارس برخی استان ها در روز دوشنبه 13 دی ماه تعطیل باشد.

چنانچه مدارس هر استانی در روز شنبه تعطیل اعلام شود، در این بسته خبری اعلام خواهد شد.

پیش از این نیز مدارس برخی از شهرستان های اردبیل به دلیل برف و برودت هوا تعطیل بود.

الحاقیه 1 // افزایش آلودگی هوا در شهرهای صنعتی

بر اساس پیش‌بینی کلی نقشه‌های سینوپتیک و پرسپکتیو سازمان هواشناسی امروز در استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، کردستان، کرمانشاه، همدان، ایلام، لرستان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری و ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی. البرز مرکزی در مناطق سردسیر و ارتفاعات بارش باران، رعد و برق، وزش باد شدید و بارش برف پیش بینی می شود.

شدت بارندگی امروز برای استان های کرمانشاه، غرب کردستان و جنوب غرب آذربایجان است. روز دوشنبه در استان های ساحلی دریای خزر و برخی مناطق شمال شرق، شمال غرب و غرب باران خواهد بود.

روزهای سه شنبه و چهارشنبه برای کشور هوای آرام و پایدار و در روز پنجشنبه در نواحی ساحلی دریای خزر بارش باران پیش بینی می شود. از روز سه شنبه تا پنجشنبه با توجه به ثبات و آرامش هوا افزایش غلظت آلاینده های جوی و کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی پیش بینی می شود.

امروز در شمال غرب، غرب، شمال شرق استان های واقع در دامنه های جنوبی آلبورتس، سواحل غربی دریای خزر، روز دوشنبه در شمال غرب، شمال شرق و استان های واقع در دامنه های جنوبی آلبورتس تا ساعاتی دیگر باد شدید خواهد بود فردا در دریای خزر و خلیج فارس از دوشنبه تا پنجشنبه مواج است.