آیا همسر بهاره رهنما دوباره ازدواج کرد؟

آیا همسر بهاره رهنما دوباره ازدواج کرد؟

برخی رسانه ها از جدایی بهاره رهنما و امیرخسرو عباسی خبر دادند اما این خبر و شایعات از سوی این بازیگر و امیرخسرو عباسی تایید یا تکذیب نشد. از سوی دیگر سفر بهاره رهنما به ترکیه و عکس های مجردی در انتشارات اینستاگرام طلاق این زوج پرحاشیه را تایید می کند.

بهاره رهنما متولد ۱۰ آذر ۱۳۵۲ در اراک است. بهاره رهنما بازیگر، فیلمنامه نویس و نویسنده کتاب است. بهاره رهنما دارای مدرک لیسانس حقوق و فوق لیسانس ادبیات نمایشی و سینمایی و همچنین سابقه روزنامه نگاری و کتابخوانی است. بهاره رهنما به عنوان فرزند دوم در روستای هزاوه اراک به دنیا آمد. او یک خواهر بزرگتر به نام بهانه متولد 1343 و یک برادر دوقلو به نام رهام دارد که پزشک است. پدر بهاره رهنما مرحوم جلال رهنما تاجر و مادرش پرویز قائم مقامی (بازیگر) است.

تولد مجلل بهاره رهنما آذر 1400 بهاره رهنما روز چهارشنبه 10 آذرماه تولد 48 سالگی خود را جشن گرفت و عکس های این تولد مجلل را در معرض دید عموم قرار داد.

او چند هفته پیش با بی توجهی به وضعیت اقتصادی کشور در دهه های اخیر، گفت که هرکسی بعد از 30 سال نمی تواند خوب زندگی کند، یک مرد بی پناه! او اسپری بلند کرد و عکس های این تولد مجلل را برای عموم فاش کرد.

دیدگاهتان را بنویسید