ازدواج مجدد مهناز افشار / عکس

ازدواج مجدد مهناز افشار / عکس

مهناز افشار در مهرماه ۱۳۸۸ پس از ۵ سال زندگی مشترک از یاسین رامین جدا شد. به گفته همسر مهناز افشار، آنها هیچ مشکلی با یکدیگر نداشتند و دلیل جدایی آنها شکایت از رامین پس از پرونده شیرخشک تقلبی بوده است.

دلیل طلاق مهناز افشار
مشکل شیرخشک تقلبی در سال 96 مطرح شد که به گفته برخی مفسده است و باعث کوری یا مرگ نوزادان شده است. در پی پرونده چند سال پیش هلال احمر علیه یاسین رامین، این مشکل بازتاب گسترده ای پیدا کرد و گفته می شود محموله بزرگی از شیرخشک فاسد را وارد و توزیع کرده است که منفعت زیادی برای وی داشته و خسارت های جبران ناپذیری به برخی خانواده ها وارد کرده است.

یاسین رامین دلیل جدایی خود را اینگونه گفته بود: زمانی که برای اولین بار از خانم افشار خواستگاری کردم، وقتی دستگیر و زندانی شدم، احساس کردم که رنجم ادامه خواهد داشت. کلاهم را قضاوت کردم و دیدم عادلانه نیست که این مرد را به خاطر داستانی که واقعاً ربطی به او ندارد سرزنش کنم.

مهناز افشار اواخر سال 1377 ایران را ترک کرد و دلیل سفر خود را ادامه تحصیل دانست. با شکایت حجت الاسلام دریابری و حضور او در مسابقه استعدادیابی ام بی سی پرشیا، به نظر می رسد افشار قصد بازگشت به ایران را ندارد.
بازگشت مهناز افشاا همسر سابق
حدود یک سال است که مهناز افشار شایعاتی مبنی بر بازگشت نزد همسر سابقش منتشر کرده است. ماجرا ابتدا از زمانی شروع شد که مهناز افشار و یاسین رامین با هم در دبی دیده شدند. مایل ها و مایل های ما

مهناز افشار با این پست مورد حمله کسانی قرار گرفت که هنوز ماجرای شیرخشک تقلبی را فراموش نکرده بودند!

ماجرای طلاق مهناز افشار

حالا مهناز افشار عکس جدیدی از دختر و شوهر سابقش در حال تماشای یک فیلم انیمیشن منتشر کرده است که احتمال ازدواج مجدد را بیش از هر زمان دیگری افزایش داده است زیرا شوهرش گفته است دلیل خاصی برای جدایی آنها وجود ندارد و به شکایت خود بازمی گردد. یاسین رامین نیز به آلمان مهاجرت کرد.

او نوشت: هم پدر و هم دختر عاشق کارتون هستند

دیدگاهتان را بنویسید