از شایعات درباره سارینا گرفته تا قمه اشکان و نقشه های اخلال


ساعت: 10:43
تاریخ انتشار: 08/07/1401
کد خبر: 1906691

رسانه ها و شبکه های اجتماعی بیگانه مرتبط با گروهک های ضد انقلاب پس از آرام شدن اوضاع سنندج با انتشار عکس و فیلم سعی کردند مردم و به ویژه جوانان سنندج و شهرهای اطراف را به خیابان ها بکشانند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گفته کردتودی، پس از آرام شدن اوضاع در سنندج، رسانه ها و شبکه های اجتماعی بیگانه مرتبط با گروه های ضد انقلاب با انتشار عکس ها و فیلم هایی به بهانه های مختلف سعی کردند مردم و به ویژه جوانان را از سنندج و شهرهای اطراف به خیابان ها بکشانند.


34f9645e 5646 4dc9 9c20 68b995fad0d3 خبر خاکستری


شایعه فوت سارینا ساعدی طعمه جدیدی برای تحریکات ضد انقلاب است

اولین مورد شایعه پراکنی سارینا ساعدی، دختر 16 ساله محله نایسر سنندج بود که به دروغ به شایعه خودکشی در جریان اغتشاشات گفته بود. در همین حال پدر و مادر و بستگان وی در بیمارستان توحید سنندج در گفتگو با خبرنگار در مورد مرگ وی صحبت کردند که به دلیل مصرف مواد مخدر و روانگردان خودکشی اعلام شد.

پدر سارینا گفت که من و همسرم چند سال پیش از هم جدا شدیم و به دلیل ازدواج مجدد مادر سارینا توسط پدربزرگ و مادربزرگ مادری اش طفره رفت و همین امر باعث افسردگی سارینا شد و در نهایت چون طاقت این شرایط را نداشت خودکشی کرد. .

یکی از همسایه های خانه پدری سارینا به عنوان شاهد عینی این حادثه گفت: خانواده سارینا یک ماه است که به محله ما آمده اند و در این مدت هیچ اقدام غیرعادی از سوی این دختر و او به عنوان دختر ندیده ایم. آرام به یاد آورد .

وی گفت: طبق شنیده های خود از پدر سارینا اخیراً سارینا به دلیل افسردگی روحی دست به خودکشی زده که آثار آن روی دست سارینا نیز وجود داشته است.

و این در حالی بود که به گزارش خبرنگار میدانی ما، در شرایطی که جسد سارینا همچنان توسط پزشکان بیمارستان در حال کالبدشکافی بود، شبکه های ضددولتی با ایجاد ابهام در اذهان عمومی در این خصوص از مردم خواستند تا در بهشت ​​محمدی حضور یابند و تجمع کنند. که در حالی که جسد هنوز در بیمارستان بود توسط نیروهای امنیتی به آرامی دفن شد و به خانواده تحویل داده نشد!

بله، هدف ضدانقلاب به کشتار مردم به دروغ مرگ این دختر را به آشوب های رسانه ها و کانال های مرتبط مرتبط می کند.


f9a3939e 5e67 4e6e 94f1 a7f2b011933e خبر خاکستری


اما شب جمعه…

حوالی ساعت 16 بود که فیلم جدیدی در شبکه های ضدانقلاب پخش شد که نشان می دهد با استقرار ماموران انتظامی شهرستان در میدان آزادی برای تامین نظم و امنیت شهروندان، دو تن از اراذل و اوباش را برهنه کردند.او و اربادکشی. عوامل حمله با سلاح های غوغا.

رئیس نیروی انتظامی سنندج در این خصوص اظهار داشت: اراذل و اوباش پس از مجروح کردن یکی از ماموران و بی توجهی به تذکر ماموران انتظامی قصد داشتند در میدان اصلی شهر با تیراندازی به سمت ماموران زمینی قدرت نمایی کنند. و یکی از آنها مجروح شد.

سرهنگ مرادی افزود: کسانی که در سطح شهر مزاحم نوامی، کسبه و شهروندان می شوند و قصد ایجاد رعب و وحشت و قدرت نمایی از طریق درگیری و بی نظمی دارند به پلیس اطلاع دهند که پلیس با آنها قاطعانه برخورد خواهد کرد.

اما بی اعتنایی مردم به دروغ های ضد انقلاب باعث شد دست به کشتار جدیدی بزنند و از احساسات و عواطف جوانان سوء استفاده کنند و به دروغ شایعه مرگ او را اعلام کنند، هرچند برای اشکان مروتی اتفاقی نیفتاده و جوانان را به ندای مقابل بکشانند. بیمارستان کوثر سنندج اما پس از چند ساعت دوباره گزارش دادند که این جوان کشته نشده و سالم است اما هیجان برخی افراد باعث شورش و با افروختن آتش مقابل بیمارستان و فریاد زدن شدند. تحریک کردن است.


9e55b77c 3e25 44e3 8ab6 e20b0b7a68b0 خبر خاکستری


فرمانده نیروی انتظامی کردستان دعوت از مردم برای حضور در مقابل بیمارستان را ضد انقلاب می‌داند.

سردار علی آزادی فرمانده نیروی انتظامی کردستان با اشاره به فراخوان های متعدد ضدانقلاب در رسانه های وابسته به خود مبنی بر دعوت مردم به حضور در مقابل بیمارستان کوتسر سنندج و ایجاد تشویش و ناامنی به بهانه حمایت از اراذل و اوباش که روز جمعه وی با بیان اینکه شامگاه در میدان آزادی این شهر با قمه و تبر به ماموران پلیس حمله کرده بودند، گفت: رسانه های مای به نشر اکاذیب می پردازند و برای برافروختن احساسات جوانان می گویند فرد مجروح. از راهزنان در بیمارستان جان باختند و این شایعه است و اصلا صحت ندارد.

و افزود: این افراد که مدعی حقوق بشر هستند و با تبلیغات دروغین و متقلبانه از مردم و انسانیت حمایت می کنند چگونه به خود اجازه می دهند مردم را به تجمع، شورش، آتش زدن و شعار دادن در مقابل بیمارستان دعوت کنند؟ آیا بیماران این بیمارستان افرادی نیستند که بخواهند با این اقدام به آنها استرس وارد کنند؟

فرمانده انتظامی استان کردستان دعوت از مردم برای حضور در بیمارستان را اقدامی ضد انقلابی می داند و می گوید: نباید جلوی بیمارستان یک بوق زد و برای کسی مزاحمت ایجاد کرد، چه جرأتی دارند این تماس ها را پخش می کنند!

وی گفت: این اراذل و اوباش با تبر، شمشیر و قمه به همکاران من در میدان آزادی سنندج که مشغول تامین نظم و امنیت مردم و شهر بودند، برهنه کردند و به آنها حمله کردند و نمی دانم اسم این شغل را چه می گذارند. “

سردار آزادی با بیان اینکه دشمن با جنگ رسانه ای و القای یأس و ناامیدی استان را ناامن جلوه می دهد، یادآور شد: تمام فضاسازی ها و فراخوان های ضدانقلاب و مخالفان برای همراهی مردم است که با آنها همراهی می کنند. خوشبختانه مردم استان همیشه هوشیار هستند و همراهی نکرده و نخواهند کرد.

فرمانده انتظامی استان کردستان تاکید کرد: خانواده ها مراقب فرزندان خود باشند و اجازه تجمع مقابل بیمارستان را به آنها ندهند تا خدای ناکرده در دام توطئه ها و پروژه کشتار ضدانقلاب بیفتند و دچار شوند. بدون مشکل

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید