از هاکی آسیا چوب، توپ و پد دروازه‌بانی به ارزش 2.5 میلیارد دریافت کردیم/ تیم‌های ملی با پرواز داخلی به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می‌شوند.


ساعت: 13:37
تاریخ انتشار: 31.04.1401
کد خبر: 1884722

رئیس فدراسیون هاکی گفت: چوب، توپ و پد دروازه بان 2.5 میلیاردی از فدراسیون هاکی آسیا دریافت کرده ایم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون هاکی، بهرام قدیدی رئیس فدراسیون هاکی صبح چهارشنبه با حضور در سالن ورزشی مجموعه فتح دانشگاه علوم تحقیقات آزاد اسلامی از اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی بازدید کرد.

در این جلسه که با حضور معاون فرهنگی و دانشجویی و رضایی مدیر کل تربیت بدنی پژوهشگاه، رئیس فدراسیون هاکی برگزار شد، ضمن ابراز امیدواری از تكرار تیم ملی آقایان عنوان قهرمانی آسیا گفت: تیم ملی اردوی خود را از هفته گذشته آغاز کرده است که میزبانی دانشگاه تهران آغاز شده است و جا دارد از زحمات و امکانات مناسب و با کیفیتی که این دانشگاه در اختیار ما قرار داده است تشکر کنم. هم اکنون در سالن ورزشی فتح دانشگاه علوم تحقیقات در خدمت معاونت فرهنگی و دانشجویی ریاست جمهوری و رضایت مدیرکل تربیت بدنی که این مکان خوب را در اختیار ما قرار دادند، امیدوارم با دعای خیر از مردم، تیم ملی در این شرایط سخت اقتصادی قهرمان بازی های آسیایی تایلند می شود. مردم را شاد کنید تیم ملی بانوان نیز دوازدهمین اردوی خود را در فیروز آباد استان فارس برگزار کرد و از زحمات فروردین رئیس فراکسیون ورزشی مجلس و رستگر رئیس دانشگاه آزاد واحد فیروزآباد تشکر می کنم که به ما کمک کردند. امکانات در روستا و امیدواریم خانم های عزیز برای اولین بار بتوانند سکویی بگیرند.

وی در ادامه افزود: با تیم ها کادر فنی و اجرایی خوبی داریم که متشکل از روانشناس، فیزیوتراپ، بدنساز، مدیر فنی، سرمربی و مربی است. تیم های ملی مردان و زنان یک اردوی پیش از اعزام دیگر خواهند داشت و سپس در هفته دوم مردادماه به بانکوک اعزام می شوند و تیم های قهرمان و نایب قهرمان جوایز حضور در جام جهانی آفریقای جنوبی در تیرماه خواهند بود. 1402 که امیدواریم مسابقات قهرمانی تیم ملی مردان که تیمی جوان با 4 بازیکن باتجربه است را تکرار کنیم و تیم ملی بانوان که بهترین عنوانش تا قبل از آن ششمین قهرمانی آسیا بود در این مسابقات شرکت کند. به خواست خدا

القادی در خصوص کشورهای گروه های تیم ملی گفت: تیم ملی هاکی مردان با تیم های تایلند، چین تایپه و اندونزی و تیم ملی بانوان با قزاقستان قهرمان آسیا، چین تایپه همگروه می شود. اندونزی و کامبوج

وی در خصوص مشکلات اقتصادی پیش روی هیئت خاطرنشان کرد: برای اعزام هرچه بهتر تیم های ملی به کمک و حمایت وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک نیاز است. خوشبختانه حضور نماینده وزارت راه در شورای حاکمیتی فدراسیون این امکان را فراهم کرد که از وزارت راه برای تهیه بلیت هواپیماهای داخلی برای اعزام تیم ها کمک گرفته شود چرا که با توجه به گرانی پروازهای خارجی، فرآیند ارسال مشکل خواهد بود. بلند شد

وی با اشاره به کمک های کنفدراسیون هاکی آسیا بیان کرد: خوشبختانه کنفدراسیون هاکی آسیا 2500 چوب، 2000 توپ و 20 عدد پد دروازه بان به ارزش حدود 2.5 میلیارد تومان برای کاهش هزینه های ورود این اقلام به کشور اهدا کرده است که به صورت زمینی انجام می شود. . اگر می خواستیم هوایی بیاوریم باید 800 میلیون تومان هزینه می کردیم که حاصل برنامه ریزی و تجربه و تخصص در این زمینه است.

وی درباره کارنامه درخشان دانشگاه آزاد در ورزش کشور افزود: عامل اصلی در ساختار است. به عنوان مثال ما در حال حاضر به عنوان معاون فرهنگی و دانشجویی و مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات مشغول خدمت هستیم و به عنوان عضوی از خانواده دانشگاه آزاد از حمایت های مطلوبی از سوی فدراسیون برخوردار بوده ایم. به همین دلیل است که مردم در سیستم مهم هستند و این دوستان نتوانستند کمک کنند اما کاملا حمایت کردند و اکنون در اردو هستند و از دیدن ورزشکاران خوشحال هستند. من همیشه به دوستانم از سایر فدراسیون هایی که با آنها در ارتباط هستیم برای همکاری با دانشگاه آزاد توصیه کرده ام مانند فدراسیون های هندبال، تکواندو و کاراته که رؤسای آنها از دانشگاه آزاد هستند و ارتباط خوبی با این دانشگاه دارند.

وی ادامه داد: دانشگاه آزاد دارای تجربه غنی در عرصه ورزش بوده و همواره یکی از بازوان قوی ورزش کشور بوده است. هم افزایی، انسجام و حمایت را درک می کند و برای آن تلاش می کند.» حالا مسئولان ارشد وزارت ورزش و جوانان که از اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد هستند، بدون تبعیض از همه فدراسیون ها حمایت می کنند.

ورزش در کشور نقش مهمی در ایجاد شادی در بین مردم دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید