استایل شیک و مجلل الناز شاکردوست با کلاه + عکس

استایل شیک و مجلل الناز شاکردوست با کلاه + عکس

الناز شاکردوست بازیگر و طراح صحنه و لباس سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. الناز شاکردوست شروع به بازی با تئاتر می کند. الناز شاکردوست در نوزده سالگی با بازی در فیلم گل یخ به کارگردانی کیومرث پوراحمد در سال ۱۳۸۳ وارد عرصه سینما شد و الناز شاکردوست در کمتر از یک سال در چهار فیلم بازی کرد. الناز شاکردوست در «بی وفا» اولین ساخته منتقد قدیمی سینما – اصغر نعیمی بهترین بازیگری را در کارنامه سینمایی خود به نمایش گذاشت.

الناز شاکردوست در سال 1363 در یکی از محله های تهران به دنیا آمد. او در دوران دبستان عاشق بازیگری شد. الناز شاکردوست مرد عجیبی است. فوتبال را مانند بازیگری دوست دارم! مادرش را خیلی دوست دارد. الناز شاکردوست با بازی در فیلم «گل یخ» کیومرث پوراحمد به سینما آمد و در کمتر از یک سال در پنج فیلم بازی کرد. تفاوت بازی در دو فیلم «گل یخ» و «مجردها» نشان از توانایی های او دارد.

عجیب ترین چیز در زندگی الناز شاکردوست بهترین دوست اوست. بله، بهترین دوست او یک گوهر خیرخواه است که حداقل 30 سال از او بزرگتر است. الناز شاکردوست به طور اتفاقی وارد سینما شد. به گفته کیومرث پوراحمد، زمانی که حدود 20 سال به دنبال بازیگر بود، الناز را دید و از بازی او که آن زمان در تئاتر بازی می کرد، خوشش آمد و در فیلم گل یاه به عنوان بازیگر نقش اول بازی کرد. .

دیدگاهتان را بنویسید