اسنوکر قهرمانی جهان صعود 3 نماینده اسنوکر کشورمان به مرحله حذفی


ساعت: 09:57
تاریخ انتشار: 1301/08/18
کد خبر: 1909668

سرخوش و مازینی در مسابقات اسنوکر قهرمانی جهان در ترکیه به جمع 32 نفر برتر رسیدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون بولینگ و بیلیارد، مسابقات اسنوکر قهرمانی جهان 23 تا 30 آبان ماه در ماناوگات ترکیه برگزار می شود و نمایندگان کشورمان امیر سرخوش، سیاوش مزینی، علی روشنی کیا و میلاد کاشانی خواهند بود. این مسابقات.فاز گروهی سه نماینده اسنوکر کشورمان با گروه بالا به مرحله حذفی راه یافتند..

امیر سرخوش نماینده شایسته اسنوکر کشورمان موفق شد با نتیجه 3 بر صفر نمایندگان روسیه و رومانی را شکست دهد و 3 بر 2 مقابل نماینده هند به برتری برسد تا به طور مستقیم در جمع 32 رکابزن اول مسابقات قرار گیرد. سرهوش در مرحله حذفی به مصاف برنده علی روشنی کیا و نماینده آمریکا می رود.

سیاوش مززینی دیگر نماینده کشورمان در رشته اسنوکر نیز که در مسابقات مالزی مدال طلای اسنوکر را کسب کرد، در دور اول 3 بر صفر حریف اسپانیایی را شکست داد و 3 بر 2 مقابل نماینده هنگ کنگ پیروز شد و در دور آخر. ، نماینده مجارستان را نیز با نتیجه 3 بر 1 برد تا علاوه بر اول شدن در گروه خود مستقیما به جمع 32 برتر این رقابت ها راه پیدا کند. مازینی در مرحله حذفی به مصاف برنده بحرین و سریلانکا می رود.

دیگر ملی پوش اسنوکر کشورمان علی روشنی کیا به ترتیب 3 بر 1 و 3 بر صفر نمایندگان رومانی و فنلاند را شکست داد و در آخرین دیدار مرحله گروهی نیز با نتیجه 3 بر حارث طاهر پاکستانی را شکست داد: 2 برای صعود به مرحله بعد به عنوان سرگروه روشنی کیا به دلیل میانگین فریم کمتر نسبت به سایر گروه ها در جمع 48 ورزشکار اول این مسابقات قرار خواهد گرفت..

میلاد کاشانی آخرین نماینده کشورمان در رشته اسنوکر مقابل نمایندگان مغولستان و اتریش با نتیجه یکسان 3 بر 2 مغلوب شد و در آخرین گام 3 بر 1 مغلوب دارن مرگان نامدار شد تا از صعود بازماند. از گروهش.

مسابقات اسنوکر قهرمانی جهان از صبح فردا در مرحله حذفی از سر گرفته می شود.



دیدگاهتان را بنویسید