اظهارات عجیب سردار آزمون برای بایرلورکوزن

اظهارات عجیب سردار آزمون برای بایرلورکوزن

سردار آزمون پس از بازدید از بایرلورکوزن و انجام کارهای اولیه گفت: سفر طولانی داشتم. خیلی خوشحال شدم که دوستان زیادی به من کمک کردند تا به اینجا برسم. من تحقیقات پزشکی انجام دادم. آزمایش PCR انجام دادم. خیلی سخت بود بعدش استراحت کردم
او در مورد دیدار با آندری لونف دروازه بان روس که با او در زنیت بازی کردند و حالا با هم خواهند بود، گفت: او دوست من نیست. او بهترین دوست من است. مثل یه برادر

مهاجم تیم ملی ایران در مورد اینکه چه چیزی در بایر که این تیم را برای ادامه فوتبالش انتخاب کرده تاثیر گذاشته است، گفت: مدت زیادی است که بایر را می شناسم. یکی دو سال پیش پیشنهاد دادند. برام جذاب بود من عاشق باشگاه و هواداران هستم و مربی و بازیکنان را می شناسم. برای من مهم است. احساس می کنم همه چیز درست می شود و ما قهرمان می شویم.

آزمون گفت: من به بایرن مونیخ گل زدم. دورتموند را هم زدم اما VAR از او سبقت گرفت.

تو با زنیت 62 گل زدی. آزمون در پاسخ به سوالی گفت: «در بایرلورکوزن به دنبال چه می‌گردی؟» مهم نیست که من میلیون‌ها درآمد داشته باشم. البته من نمی توانم. زمانی که با رئیس باشگاه صحبت کردم به او قول دادم هر کاری انجام می دهم و جانم را برای تیم می دهم. من به رئیس باشگاه قول دادم. او خیلی به من کمک کرد. او هر روز سعی می کرد مرا به بایر بیاورد. من هر کاری که لازم است برای تیم انجام می دهم. سعی می کنم مانند سایر بازیکنان جانم را بدهم و هواداران را خوشحال کنم.

وی همچنین درباره شخصیت و حیوانات خود گفت: من عاشق حیوانات هستم. من یک سگ دارم. من هم 42 اسب دارم. در 10 روز 52 اسب وجود خواهد داشت. من بسیار مهربان، خوشحال و طرفدار هستم. من هم عاشق حیوانات هستم.

مهاجم ملی پوش ایرانی در پایان دیدار فردا یکشنبه لورکوزن و دورتموند گفت: من نمی توانم در این دیدار بازی کنم اما قلبم با بازیکنان و برادرانم است و از آنها حمایت می کنم. – برای این مسابقه – من به استادیوم می روم. امیدوارم برنده شوند و سه امتیاز را بیاورند. من مطمئن هستم که آنها می توانند.

پیش از این، جراردو سیوانه، سرمربی بایرلورکوزن درباره این تست گفت: سردار معاینات پزشکی خود را به پایان رساند. او یک آسیب جزئی و بیماری عروق کرونر قلب دارد. فکر می کنم دو تا سه هفته طول بکشد تا به شرایط بازی سردار برسیم. خیلی خوشحالیم که بازیکنی با توانایی ها و کیفیت بالایی مثل سردار آزمون به جمع ما اضافه می شود. او قطعا در نیم فصل دوم برای تیم ما موثر خواهد بود و بازی خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید