اعلام زمان دقیق پیش فروش محصولات ایران خودرو برای متقاضیان

اعلام زمان دقیق پیش فروش محصولات ایران خودرو برای متقاضیان

گروه صنعتی ایران خودرو در اطلاعیه ای از تحویل و حضور خودروهای هایما در مرحله دوم فروش یکپارچه خودرو در سامانه توزیع یکپارچه خبر داد.

ایران خودرو در این اطلاعیه متعهد شد که اولویت بندی زمان تخصیص ظرفیت و تاریخ تحویل هایما از طریق سامانه یکپارچه اطلاع رسانی شود. اما با توجه به استقبال مشتریان از محصولات این گروه صنعتی، این شرکت باید ظرفیت تحویل را بر اساس برنامه تولید تخصیص دهد تا امکان انجام کلیه تعهدات در موعد مقرر فراهم شود.

این گروه خودروسازی در اطلاعیه ای اعلام کرد که امکان حضور در مرحله دوم وجود ندارد اما با افزایش ظرفیت عرضه در تلاش است تا به مراحل بعدی راه یابد.

در اطلاعیه ایران خودرو آمده است: ایران خودرو به منظور پاسخگویی بهتر به مشتریان و انجام تعهدات ایجاد شده در موعد مقرر، فرصت شرکت در مرحله دوم فروش تلفیقی و ضمن ارزیابی مشتریان برای انتخاب محصولات این شرکت را نداشت. و با ابراز تاسف از عدم تحویل خودرو در مرحله دوم، اطمینان می دهد که با برنامه ریزی انجام شده برای افزایش ظرفیت تولید، محصولات خود را در مراحل بعدی فروش سیستم یکپارچه عرضه خواهد کرد.

خرید پژو 405 اینترپرایز 97. قیمت: 175,000,000 تومان

فروش دولتی تویوتا هایلوکس مدل 2003 قیمت کارشناسی : 310,000,000 تومان.

فروش دولتی سمند مدل 95. قیمت: 110,000,000 تومان

فروش سازمانی پراید مدل 98. قیمت پایه: 105,000,000 تومان

فروش سازمانی ساینا مدل 98. قیمت پایه: 120,000,000 تومان

همچنین با توجه به اینکه روش فروش در سامانه یکپارچه به صورت اولویتی و غیر قرعه کشی است، تقاضا برای محصول پرطرفدار هایما بسیار بیشتر از ظرفیت تولید در سال جاری است و به همین دلیل در صورت عرضه در سال دوم فاز خیلی از متقاضیان مدت زیادی در صف منتظر می ماندند و مطمئنا تحویل خودروشان تا سال آینده به تعویق می افتاد.

بنابراین، ایران خودرو «تأیید و تایید» خود را زیر پا گذاشته و محصولات هایما را عرضه نخواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید