افت شدید و عجیب تیم ملی پرسپولیس

افت شدید و عجیب تیم ملی پرسپولیس

وحید امیری ستاره تیم ملی پرسپولیس که در جام جهانی اصلا فرصت بازی پیدا نکرد، با روحیه نه چندان خوبی به تمرین پرسپولیس بازگشت. خیلی ها فکر می کردند وحید در دربی به دلیل عدم آمادگی روی نیمکت می نشیند اما گل محمدی از این بازیکن در سمت چپ خط هافبک استفاده کرد و یکی از یازده بازیکن اصلی پرسپولیس در دربی بود. وحید در دربی عملکرد خوبی داشت و در بیشتر دوئل ها پیروز شد.

همین موضوع باعث شد تا کادر فنی پرسپولیس امیدوار باشند که امیری را آماده در اختیار داشته باشند. اتفاقی که در بازی با پیکان نیفتاد و وحید در این بازی خوب ترجمه نشد. امیری که در این دیدار برخلاف دربی دفاع چپ بود، چندین بار توپ ها را نشان داد و چندین بار مقابل مهاجمان جوان و سریع ناکام ماند. نکته جالب در مورد این بازی عصبانیت وحید از عملکرد خودش بود.

او که از نظر شخصیتی فردی متفاوت است، پس از نشان دادن چند توپ، به شدت از دست خود عصبانی شد و حتی با دو دست به سرش زد تا ناراحتی خود را اینگونه نشان دهد. همانطور که می بینید وحید در خط هافبک و حمله موثرتر است و عملکرد او مقابل استقلال نیز گویای این مشکل بود. اما گل محمدی تصمیم گرفت در بازی مقابل پیکان وحید را در پست دفاع چپ کنار بگذارد. این در حالی بود که یحیی علی نعمتی را در آن پست داشت که در دربی عملکرد خوبی داشت.

دیدگاهتان را بنویسید