افشاگری جدید تتلو از سحر قریشی/عکس

بالاخره بعد از 6 ماه دعوا آقای سینگر و خانم بازیگر از همدیگر جدا شدند تا پایان ماجرا که از ابتدا مشخص بود خیلی زودتر از حد انتظار مشخص می شود.

اول بهمن 1400 بود که خواننده در جدیدترین آهنگش چندین بار نام این بازیگر و موقعیت افسانه ای او را ذکر کرد. اتفاقی که در کار این خواننده دیده نمی شود همزمان با حمایت این خواننده از صفحه یوتیوب این بازیگر و درخواست از هوادارانش برای دنبال کردن صفحه این بازیگر رخ داد.

افشاگری جدید تتلو از سحر قریشی/عکس
تمام این اتفاق با سکوت این بازیگر مصادف شد. خبرنگاران سعی کردند با این بازیگر تماس بگیرند اما تلفن او خاموش بود. در همان زمان شایعه شده بود که کنسرت نوروزی این خواننده مهمان ویژه خواهد داشت: این بازیگر اما آنچه در تمام این مدت از چشم و گوش انبوه شبکه های مجازی پنهان مانده بود رابطه این دو نفر بود. رابطه ای که خیلی زودتر از آن چیزی که مردم تصور می کردند شکل گرفت، اما وقتی شایعه پیشنهاد ازدواج این خواننده به این بازیگر در کنسرت نوروزی مطرح شد، این دو برای چند هفته در ویلایی در استانبول قرار گذاشتند.

البته تنها چند نفر از اهالی سینما که در محفل صمیمی این بازیگر قرار داشتند از این موضوع مطلع بودند. آنها به نوبه خود حتی در زمستان 1400 سعی کردند از رفتن او به ترکیه جلوگیری کنند، اما رابطه بین این دو نفر شکل گرفت و بازیگر زن این بار به نصیحت کسی گوش نکرد.

رابطه این دو چهره سرشناس با انتشار فیلم ها و عکس های مشکوک رسانه ای شد; فیلم و عکس ها به خوبی نشان می دهد که این دو با هم زندگی می کنند.

کمی بعد این خواننده مطرح شد و در نوشته های خود اعلام کرد که خواهان ازدواج دائم است و با وجود حضور این بازیگر دیگر به زن و دختر فکر نمی کند. حرفی که در عین حال حتی از سوی پرشورترین هواداران این خواننده هم جدی گرفته نشد تا اینکه پس از چندین پست ستایش آمیز، اولین اختلاف نظرها مشخص شد.

این خواننده که اعلام کرده بود به خاطر رابطه اش با این بازیگر به این زندگی متعهد می ماند و به زن یا دختر دیگری فکر نمی کند، از این بازیگر خواست تا از دنیای سینما خداحافظی کند. این بازیگر زن نیز این خبر را به عنوان اقدامی عجولانه در اختیار رسانه ها قرار داد. خیلی زود برخی از سینماگران با او تماس می گیرند و از او می خواهند که اوضاع را درست کند. این خبر به گوش خواننده می رسد و او در صفحه خود این تماس ها را رد می کند و اظهارات عجیبی علیه این بازیگر می کند. جملاتی که برخلاف تصوری که در تمام این سال ها افکار عمومی از او می شناسند، باعث می شود این بازیگر با لحنی ملتمسانه از او عذرخواهی کند.

عشق این دو نفر با تعاریف باورنکردنی ادامه داشت تا اینکه خواننده در نشریه ای شرمندگی بازیگر زن را در نظر گرفت و از مصرف بیش از حد مواد مخدر توسط این بازیگر انتقاد کرد و در ادبیاتی باورنکردنی از خانواده بازیگر خواست تا به دنبال آن بیایند. دخترش را از خانه اش بیرون کن!

در حالی که همه انتظار واکنش طوفانی این بازیگر را داشتند، این بازیگر در متنی کوتاه این سخنان را تایید کرد و به تحقیر آمیزترین شکل ممکن از خواننده عذرخواهی کرد و گفت دیگر این حرف ها را تکرار نخواهد کرد.

به نظر می رسد ارتباط عاطفی این دو چهره با فراتر رفتن ثانیه های جدایی آنها از یکدیگر دوباره آغاز شد. اما این بار کنسرت این خواننده در شهریور ماه دلیلی برای جدایی نهایی این دو شد.

این خواننده که می خواهد از کنسرت 13000 نفری جنیفر لوپز در ترکیه پیشی بگیرد و به رکورد خیره کننده 20000 نفر برسد، در حال غلبه بر هر مانعی است که به اعتقاد او ممکن است شامل پدر و مادر و خانواده اش شود. به همین دلیل، او این بازیگر را متهم به ایجاد شکاف در میان تیم موسیقی‌دانش کرد و به گفته خودش با نشان دادن ویژگی‌هایی که برای این بازیگر عجیب بود، به این رابطه پایان داد.

البته اعتبار این جدایی و همچنین شخصیت آقای سینگر چندان قوی نیست. با این حال، حتی اگر جدی باشد، درست است، مانند همه آن گمانه زنی هایی که مردم در روز اول که از این اتحادیه مطلع شدند، داشتند. اما در این بین سوال اصلی اینجاست که این خواننده در ادامه زندگی به اهداف خود رسید و توانست مدتی در کنار یک بازیگر مشهور ایرانی باشد اما این بازیگر چه نتیجه ای از این رابطه داشت؟

آیا این بدان معناست که او آنقدر از یک ملت عقب مانده بود که نمی دانست این رابطه پایانی ندارد؟ به همین دلیل چند جای بدنش را خالکوبی کرد و اعلام کرد از سینمای ایران خداحافظی کرده است؟ آیا او نمی دانست که با چنین اقداماتی تا مدت ها نمی تواند در سینمای ایران فعالیت کند و سال ها مورد شوخی و نصیحت یک ملت قرار می گیرد؟

اگر می دانست چرا به این سراب افتاد و اگر نمی دانست، ضریب هوشی پایینی دارد و سینما نیازی به چنین شخصیت هایی ندارد، مخصوصاً وقتی بازیگران به مراتب زیباتر، بااستعدادتر، متعهدتر و تحصیلکرده تر از او باشند. با رزومه معتبر پشت درب وارد سینما می شوند و به دلیل اشغال فضا توسط چهره هایی مانند این اجازه ورود به سینما را ندارند.

اقتصاد آنلاین نوشت: تتلو قصد دارد در 30 سپتامبر 1401 همزمان با تولدش در استانبول کنسرتی برای 20 هزار نفر برگزار کند.

آخرین شماره سحر قریشی و تتلو نیز به این کنسرت برمی گردد، تتلو با انتشار پستی اعلام کرد که مجرد است و دلیل آن تلاش سحر قریشی برای سقوط کنسرتش است. او نوشت: وقتی شوهرت بزرگترین کنسرت تاریخ ایران رو داشت چیکار کردی؟؟ رفتم مسافرت و از حسادت پول الکی را خرج کردم، اعصابش را به هم زدم، نوازندگانش را چسباندم، شروع کردم به غرق کردن اعضایش، استرس به او دادم، اذیتش کردم.

امیر تتلو با انتشار یک استوری در اینستاگرام گفت که قصد دارد رکورد 13000 نفری کنسرت جنیفر لوپز در ترکیه را بشکند.

قیمت بلیت کنسرت 20 هزار نفری تتلو از 30 دلار شروع می شود و به تدریج افزایش می یابد.

تتلو: سحر را می گذارم کنار!

تتلو همچنین نوشت: من نوازنده ام، کنسرتم، هدفم، طرفدارانم، مهمتر از هر کس، هرکس و هر چیزی، کسی که سرعتم را بگیرد و هدفم را نبیند از بین می رود، می خواهد یک مادر، او می خواهد پدر شود، می خواهد همسر یا حتی دوست باشد، فقط یک چیز مهم هدف است.

دیدگاهتان را بنویسید