انتخاب رؤسای داوران، مربیان و ورزشکاران فدراسیون بدمینتون از بین اعضا


ساعت: 09:17
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۶
کد خبر: 1839170

پس از برگزاری جلسات مربوطه، وظایف کمیسیون های ورزشکاران، داوران و مربیان فدراسیون بدمینتون مشخص شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدمینتون ; اولین جلسه هیات داوران برای انتخاب رئیس هیات داوران و ارائه نقطه نظرات با حضور منتخبین برگزار شد.

در این جلسه که با حضور مرضیه رضایی و سعیده حکیم آرا به صورت آنلاین، سرکارخانم فریبا مددی، ابوالفضل مهاجر بختیاری، منصور سجادیان، فرشید گاله هانی، سید امید مقدس زاده، فریبا برگزار شد. مددی به عنوان رئیس کمیسیون انتخاب شد.

این جلسه به ریاست فرشاد نصرتی دبیر مجمع برگزار شد و داوران به ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند. تشریح وظایف کمیته داوران، تقسیم وظایف کمیته داوران و کمیته داوران، مروری بر نحوه ارتقای داوران از جمله موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

به دنبال آن اولین جلسه کمیته مربیان برای انتخاب رئیس کمیته و ارائه دیدگاه ها با حضور منتخبین برگزار شد.

در این جلسه که با حضور اشرف السادات رضوی، سمیرا زارا، هما اسماعیلی مقدم، متین هاشمی و خانم محمدرضا مطیعی، نقزاد شیری، جواد نوری، محمدرضا نوری زاده، سید سعید فربود با رای اعضا برگزار شد. اسماعیلی مقدم به عنوان رئیس کمیسیون انتخاب شد.

در این جلسه که به ریاست فرشاد نصرتی دبیر مجمع برگزار شد، مربیان به ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند. بررسی بیمه و امنیت کار مربیان، بررسی ارتقای مربیان در سطوح مختلف، مشکلات و مشکلات صنفی مربیان از مهم ترین موضوعات مطرح شده در این جلسه است.

اولین جلسه کمیته ورزشکاران نیز به منظور انتخاب رئیس کمیته و ارائه دیدگاه ها با حضور منتخبان برگزار شد.

در این جلسه که با حضور ثریا آقایی، پگا کامرانی، کیانا هاشمی و مهران شهبازی، سروش اسکندری، امیر جباری و محمدمهدی میرشکاری به صورت حضوری و فاطمه بابایی و سعید بابیانی به صورت آنلاین با رای سروش اعضای کمیسیون برگزار شد. اسکا برای ریاست کمیسیون

در این جلسه که به ریاست فرشاد نصرتی دبیر انجمن برگزار شد، ورزشکاران به ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند. اردوهای تیمی، مسابقات برون مرزی و بیمه ورزشکاران از جمله موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید