اولین مرحله اردوی تیم ملی کاراته از ششم اسفندماه آغاز می شود


ساعت: 08:55
تاریخ انتشار: 14/02/1400
کد خبر: 1810057

اولین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی مردان برای مسابقات قهرمانی آسیا در سال 2022، بازی های کشورهای اسلامی و بازی های آسیایی هانگژو 2022 از 6 اسفند آغاز می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته، اولین مرحله از اردوهای کشوری کاراته کشورمان با حضور 4 نفر برتر مسابقات قهرمانی کشور در هر وزن و تیم ملی کشورمان که به مسابقات انفرادی جهان و آسیا راه یافتند. 2021، 27 مارس در آکادمی ملی المپیک آغاز می شود.

علی مسکینی و مجید حسنیا در وزن منفی 60 کیلوگرم، سیدعلی کریمی و امیررضا میرزایی در وزن منفی 67 کیلوگرم، علی عسگر عزیبری و مهدی شاهگل در وزن منفی 75 کیلوگرم، ذبیح اله پورشیب و مهدی هدابسی در وزن منفی وزن 84 کیلوگرم زجاد و صالح اباذری نیز در وزن مثبت 84 کیلوگرم تیم ملی کشورمان هستند که برای حضور در رقابت های انفرادی مسابقات جهانی و آسیایی 2021 انتخاب شدند.

همچنین مسئولان مسابقات قهرمانی کشور که در مرحله نخست اردوی تیم ملی مردان حضور خواهند داشت به شرح زیر است:

وزن منفی 60 کیلوگرم: علی اکبر بختیاری، پوریا اغداسی، سینا جلیلیان و محمد حسین قاسمی

وزن منفی 67 کیلوگرم: علیرضا فرجی، هادی کیانی، مرتضی نعمتی و حمیدرضا اسماعیلی

وزن منفی 75 کیلوگرم: سامان عدالتی، الیاس محمدزاده، علیرضا حیدری و علی رحیمی

وزن منفی 84 کیلوگرم: امیرحسین فداکار، اسماعیل معتمدی، امیر اسلامی و رئوف دستافکن.

وزن مثبت 84 کیلوگرم: محمود نعمتی، مجید نیکوهمت، سامان حیدری و علیرضا اکبری حضور خواهند داشت.

طبق اعلام کادر فنی تیم ملی مردان دعوت شدگان به مرحله اول اردوی تیم ملی باید ساعت 18 روز جمعه 6 اسفندماه در هتل آکادمی ملی المپیک حضور یابند تا از صبح روز شنبه پس از PCR و قرنطینه تمرین کنند. آزمون 28 مارس در صبح و عصر آغاز خواهد شد.

اردوهای تیم ملی کاراته کشورمان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا 2022، بازی های کشورهای کشورهای اسلامی و بازی های آسیایی هانگجو در سال 2022 تشکیل می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید