ایران به طور رسمی میزبان مسابقات جهانی پرورش اندام 2023 است

ساعت: 15:50
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۱۳
کد خبر: 1781631

هیئت اجرایی فدراسیون جهانی بدنسازی و پرورش اندام با میزبانی ایران در جام جهانی 2023 موافقت کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی، جلسه شورای اجرایی فدراسیون جهانی پرورش اندام روز گذشته در شهر سانتا سوزانا برگزار شد و عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران رئیس کمیسیون ورزش دانشگاه IFBB و یکی از اعضای آن بود. شورای اجرایی رافائل سانتونیا رئیس IFBB و دیگر مقامات فدراسیون جهانی و فدراسیون های قاره ای نیز حضور داشتند.

در این جلسه نصیرزاده پس از معرفی از سوی رافائل سانتونیا به عنوان عضو جدید هیات اجرایی گفت: مسابقات بدنسازی دانشگاهی ابتدا باید به صورت قاره ای برگزار شود و دو تیم اول هر قاره در مسابقات جهانی شرکت کنند.

رئیس فدراسیون بدنسازی ایران نیز پیشنهاداتی در زمینه مبارزه با دوپینگ ارائه کرد. در ادامه سخنان نصیرزاده این پیشنهاد با استقبال اعضای هیات اجرایی مواجه شد.

همچنین موضوع میزبانی ایران در جام جهانی فوتبال 2023 مورد توافق اعضا قرار گرفت تا ایران تا دو سال دیگر میزبان این رویداد مهم باشد.

این نشست با حضور نمایندگان تمامی کشورهای حاضر که حدود 105 کشور بودند، با برگزاری کنگره جهانی پیگیری شد.

رافائل سانتونیا رئیس IFBB در این نشست گفت: تلاش می کنیم این مسابقات را به المپیک برسانیم و اولین قدم برگزاری این مسابقات در بازی های قاره ای است. یکی از آخرین اقدامات مفید این بود که فدراسیون جهانی بدنسازی به عضویت فیزو درآمد. همچنین کمیسیون ورزش دانشگاه را تشکیل دادیم و نصیرزاده را به عنوان رئیس این کمیسیون انتخاب کردیم و مسابقات دانشگاهی نیز به زودی برگزار می شود.

وی همچنین به سفر خود به سوئیس و دیدار با روسای کمیته ملی المپیک کشورهای مختلف از جمله رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک ایران اشاره کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید