باخت بزرگ پرسپولیس به یک ستاره؟ خرید عجیب یحیی ناخوشایند شد

باخت بزرگ پرسپولیس به یک ستاره؟  خرید عجیب یحیی ناخوشایند شد

علیرضا احسانی مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در واکنش به صحبت درباره مطالبه 20 میلیاردی باشگاه پرسپولیس در خصوص پرونده سینا اسدبیگی گفت: این خبر صحت ندارد زیرا ما در این مورد با باشگاه پرسپولیس صحبتی نکرده ایم و طرف هستیم. در این مورد. پرسپولیس باشگاه نیست و ما با خود بازیکن طرف هستیم و وکیل باشگاه ما در حال مذاکره با وکیل بازیکن است تا به نتیجه برسد و به ما ابلاغ کند.

وی در خصوص اینکه آیا مبلغ 20 میلیارد تومان در این مورد از سوی ذوب آخان پیشنهاد شده است یا خیر، گفت: در ابتدا که اسدبیگی تازه به پرسپولیس رفته بود این مبلغ را پیشنهاد دادیم و هدفمان این بود که این پول را نگیریم. هدف از بالا بردن این عدد این بود که او را به ذوب آچان برگردانیم، اما در کل، اگر بخواهید حساب کنید، ما خسارتی معادل آن عدد گرفتیم. اگر اسدبیگی 3 هفته زودتر به من می گفت می خواهم بروم مشکلی نبود و به فکر تعویضش بودیم، اما روی او حساب کردیم، قرارداد بستیم، او به اردوی تیم رفت و بازیکنانی که به جای او داشتیم را رد کردیم و وقتی فرصت نداشتیم دستمان را در پوسته مهره فرو بردیم. این آسیبی که من می گویم فقط به خود بازیکن نیست، آسیبی است که به تیم وارد می شود.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن درباره موضع فعلی باشگاه در خصوص این پرونده توضیح داد: ما وکالت خود را به عهده گرفته ایم تا در جلسات با وکیل بازیکن به تفاهم برسیم و نتیجه تفاهم را به اطلاع ما برسانیم. ما رقمی ارائه نداده ایم و منتظریم طرف مقابل پیشنهاد خود را به ما بدهد و آن را سبک و سنگین کند. بحث 20 میلیارد دیگر مطرح نیست چون این بازیکن به تیم دیگری رفت و بازی کرد و شرایط فرق می کند. ما منتظر پیشنهاد طرف مقابل برای یافتن راهی برای توافق هستیم.

احسانی با بیان اینکه چه زمانی رای پرونده صادر می شود، گفت: قرار بود دوشنبه هفته گذشته این رای صادر شود اما نمی دانم چرا کمیسیون تعیین تکلیف در این زمینه تعلل می کند و ما نیز منتظر هستیم تا تصمیم گیری شود. صادر شده.

دیدگاهتان را بنویسید