بازیکن مورد علاقه کیروش فرهاد مجیدی را انصراف داد

بازیکن مورد علاقه کیروش فرهاد مجیدی را انصراف داد

اخراج رافائل سیلوا در دقیقه 41 بازی مقابل پیکان، فرهاد مجیدی را مجبور کرد تا به سرعت مدافعان معدودی را که در اختیار داشت از روی نیمکت بلند کند و از آنها بخواهد که هر چه زودتر بدن خود را گرم کنند تا آبی ها در قد خود جای آزاد را بگیرند. مدافع برزیلی پر كردن.

اگرچه محمد دانشگر گزینه ای برای جایگزینی یکی از بازیکنان استقلال به نظر می رسید اما این اتفاق رخ نداد و فرهاد مجیدی تصمیم گرفت از تجربه بالای روزبه چشمی در دفاع استفاده کند و این بازیکن را به میدان بفرستد.

او به جای ژست بین دو نیمه نگاهی به زمین انداخت و شاید اگر شانس می آورد می توانست از فرصتی که در دقیقه 94 به دست آورده بود استفاده کند و پیام خوشحالی آبی ها را بفرستد اما این اتفاق افتاد. این اتفاق نیفتاد و تساوی بدون گل به پایان رسید.

روزبه مقابل پیکان 2 ریباند و 1 ریباند داشت و در یک نبرد هوایی نیز پیروز شد. 74 درصد پاس های او درست بود و با یک ضربه دروازه محمد ناصری را تهدید کرد تا عملکرد قابل قبولی داشته باشد.

نکته جالب اینکه چسمی در این فصل برای هجدهمین بار چه در لیگ برتر و چه در جام حذفی مقابل پیکان به میدان رفت و از زمانی که روزباخ وارد زمین شد، استقلال توانسته 14 کلین شیت کند.

در واقع این تیم از نگاه استقلالی ها گل های بسیار سنگینی به ثمر رساند و در 18 بازی 14 بار دروازه را بسته نگه داشت و ثابت کرد روزباخ در فصلی که کاملا در پستی غیرتخصصی بازی می کرد عملکرد خوبی داشت. .

دیدگاهتان را بنویسید