باشگاه ذوب آهن آخرین هادی را زد

باشگاه ذوب آهن آخرین هادی را زد

مدیر روابط عمومی ذوب آهن ضمن اعلام اعتراض کتبی و رسمی به حکم ناظمی ادامه داد: . اشتباهی که می توانست روند بازی را به نفع ما تغییر دهد مورد توجه داور و کمک آن ها قرار نگرفت و این دو اشتباه تاثیر مستقیمی در نتیجه بازی داشت و به همین دلیل به دنبال احقاق حق خود خواهیم بود.

محمدمهدی رمضانی در رابطه با دیدارهای آینده تیم فوتبال ذوب آهن گفت: تیم فوتبال ذوب آهن گذشته را فراموش کرده و با انگیزه مضاعف در مسابقات آینده شرکت خواهد کرد. آنها را فرستادیم و از آنها خواستیم در انتخاب داوران در مسابقات آینده به گونه ای عمل کنند که حق هیچ تیمی به ویژه ذوب آهن ضایع نشود و امیدوارم خودشان نمونه ای از افراد عاقل، شجاع، با تجربه و آگاه باشند. داوری در طول دوره داوری تیم داوری آینده لیگ را از بین داوران هم نوع خود انتخاب کنید.

وی می گوید: با توجه به سرمایه گذاری ذوب آهن در ورزش و فوتبال و بیش از نیم قرن تلاش باشگاه ذوب آهن در عرصه ورزش ملی و بین المللی میهن اسلامی؛ این مجموعه واقعاً سزاوار این همه دوست نداشتن نیست! ما دو فصل است که قضاوت های زیادی می کنیم پس اجازه نمی دهیم حق باشگاه ذوب آهن و هواداران دلسوز ذوب آهن و اصفهانی ها ضایع شود و در صورت عدم پاسخگویی به مطالبات ما در این زمینه بالاتر استناد می کنیم. مسئولین.

دیدگاهتان را بنویسید