با تشکر معاون بانکی و بیمه ای وزارت اقتصاد و دارایی از بانک رفاه کارگران

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، دکتر سید عباس حسینی در نشست راهبردی و سیاست گذاری وزارت اقتصاد و دارایی در بانک های دولتی، خصوصی و مدیریتی که در محل این بانک برگزار شد، اظهار داشت: : یکی از مهمترین مزیت ها. این همان مورد بانک رفاه کارگران است که علاوه بر پاسخگویی مناسب به دغدغه های سازمان تامین اجتماعی و رفع نیازهای این سازمان، توانسته عملکرد بانکی خود را به عنوان یکی از بزرگترین بانک های تجاری کشور بهبود بخشد. (بر حسب شغل و فعالیت).

دکتر حسینی به افزایش سرمایه بانک رفاه کارگران اشاره کرد و گفت: بدون شک با ثبت نهایی این افزایش سرمایه و ارتقای نسبت کفایت سرمایه بانک، بستر توسعه فعالیت های این بانک بیش از قبل از ”

وی از برگزاری مجمع فوق العاده برای افزایش سرمایه بانک رفاه کارکاران در آینده نزدیک خبر داد و گفت: در تلاش هستیم تا پایان سال جاری این جلسه بر اساس قوانین و مقررات مربوطه برگزار شود.

در پایان معاون بانکی و بیمه ای وزارت اقتصاد و دارایی از تلاش های بانک در جهت رفاه کارگران در جهت حمایت از رشد تولید و اشتغال زایی قدردانی کرد. بی شک مدیران و کارکنان بانک رفاه می توانند در این مسیر بسیار موثر عمل کنند.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران نیز طی سخنانی در این مراسم گفت: این بانک همواره تلاش کرده تا در پیشبرد برنامه های توسعه، همراه و شریک نظام اقتصادی کشور باشد و در این راستا راهکارهای خود را به اهالی سیاست ارائه کرده ایم. این منطقه.

با تشکر معاون بانکی و بیمه ای وزارت اقتصاد و دارایی از بانک رفاه کارگران

دکتر اسماعیل لالقانی افزود: طرح ها و برنامه های متعددی در زمینه کنترل نرخ ارز تدوین کرده ایم که در اسرع وقت به بانک مرکزی ارائه خواهیم کرد.

دکتر للقانی به ارتقای جایگاه بانک رفاه کارگران در بین بهترین شرکت ها و بانک های کشور اشاره کرد و گفت: بر اساس نتایج بیست و پنجمین رتبه بندی برترین شرکت های ایران (رتبه بندی IMI-100)، این بانک رتبه نهم در بین 100 شرکت بزرگ و رتبه دوم گروه را به خود اختصاص داده است.بانک ها و موسسات اعتباری بر اساس شاخص فروش تعیین می شوند.

وی افزود: بانک رفاه با افزایش توانمندی ها و توانمندی های تخصصی خود در حوزه های مختلف و حمایت های مربوطه از تولید ملی و ایجاد اشتغال توانست این رتبه ها را کسب کند و جایگاه خود را در بین بهترین شرکت ها و بانک های کشور ارتقا دهد.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران در ادامه به برنامه‌های توسعه این بانک در سال 1402 اشاره کرد و گفت: تلاش می‌کنیم ضمن ارتقای سطح حمایت بانک از جامعه هدف سازمان تامین اجتماعی، رتبه این بانک را در بین بهترین شرکت‌ها و بانک‌های کشور ارتقا دهیم. سال.”

وی به مزیت های بانک رفاه کارگران در حوزه های مختلف اشاره کرد و گفت: راه اندازی سامانه ذخیره اطلاعات، راه اندازی سامانه بتا برای اعطای وام به مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی، سامانه جدید همراه بانک، امنیت بالای سیستم عامل ها، راه اندازی سامانه فرافه به عنوان دروازه بانکداری دیجیتال، راه اندازی سامانه رفهبوم به عنوان بانکداری باز و … از جمله اقدامات توسعه بانک رفاه کارگران در حوزه فناوری اطلاعات در کشور است. سالهای اخیر.

وی در پایان تاکید کرد: تا پایان سال جاری حساب های الکترونیکی و امضای دیجیتال را در بهزیستی کارگران اجرا می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید