برخورد جدی و قاطع با تخلفات مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال؛ لطفا این روش را ادامه دهید


ساعت: 14:34
تاریخ انتشار: 1401/01/20
کد خبر: 1820712

واکنش سریع، مثبت و موثر فدراسیون بسکتبال به بی انضباطی؛

واکنش سریع فدراسیون بسکتبال به حواشی مسابقات لیگ برتر بسکتبال اقدامی موثر برای ایجاد شرایط بهتر برای بازی های بهتر در آینده خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ دیدارهای نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال با شور و هیجان زیادی در سالن بسکتبال آزادی آغاز شد و حضور تماشاگران هر چند محدود اما بر جذابیت مسابقات افزود.

تقابل شیمیدر با شهرداری گرگان نیز در سری اول نیمه نهایی حواشی ویژه با حضور مسئولان ذوب آهن و سیرجان همراه بود.

حواشی درگیری شهرداری گرگان با کیمیایی ابتدا از روی سکوهای تماشاگران آغاز شد و سپس به زمین رسید. جایی که تماشاگران گرگان مدیران تیم مقابل را مافیایی خطاب کردند، همین شعارها باعث تنش شد.

اتفاقات بازی ذوب آهن و سیرجان از درون شروع شد. به خصوص که در آخرین ثانیه های اعتراضات عجیب سرمربی و بازیکنان ثابت تنش ایجاد کرد و برای دقایقی فضا را متشنج کرد.

شکی نیست که برخی از این اتفاقات و حواشی ناشی از حساسیت و احساسات نیمه نهایی است، اما لحظه مهم و قابل تقدیر، عزم فدراسیون بسکتبال برای رسیدگی به حواشی است که بلافاصله و فردای بازی بین اشمیدر و کمیسیون شهرداری. و رای اولیه صادر شد.

این تقابل سریع، اقدامی موثر برای ایجاد شرایط بهتر برای بازی های بهتر در جاده ها خواهد بود و قرار است فدراسیون درباره رفتار عجیب بازی ذوب آهن – رگولاتوری جلسه ای برگزار کند.

قبلاً شاهد بودیم که در فدراسیون بسکتبال سازش و مصالحه در برابر تخلفات جزئی و بزرگ به حدی جدی بود که حتی در تصادف فرودگاهی و حمل اشیاء غیرقانونی نیز هیچ اقدامی انجام نشد تا شاهد گسترش بی اخلاقی در بسکتبال باشیم، اما در دوره جدید. . این گونه رفتارها منتفی شده و فدراسیون نشان داده با برخورد سریع و قاطع با متخلفان نیمه نهایی لیگ برتر قصد مماشات و سازش با متخلفان را ندارد.

این استراتژی درستی است که می تواند بسکتبال را از ورطه بداخلاقی و مرزهای شکسته شده ای که از آن رنج می برد نجات دهد. به شرطی که فدراسیون با همین فرمان راه مبارزه با بداخلاقی ها را ادامه دهد و قربانی فشارها و نیش های موجود نشود.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید