برگزیدگان مسابقه عکاسی ناحیه گاب بهشت ​​معرفی شدند


ساعت: 10:41
تاریخ انتشار: 05/06/1401
کد خبر: 1886073

احسان قیدی گفت: پس از انجام مراحل داوری، آثار برگزیده در هر بخش از مسابقه عکاسی استان قاب بهشت ​​برای دریافت لوح و هدایایی انتخاب شدند. شب گذشته در مراسم اختتامیه این مسابقه هدایایی به برگزیدگان شهرکرد اهدا شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احسان قائدی رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری در گفتگو با جهانبین نیوز؛ وی در خصوص برندگان مسابقه عکاسی استان قاب بهشت ​​که مراسم اختتامیه آن شب گذشته برگزار شد، گفت: زهرا مختارپور، فاطمه اسماعیلی و بهاره بستان به عنوان برگزیدگان بخش حرفه ای این مسابقه معرفی شدند.

وی افزود: در بخش حرفه ای نیلوفر رهشان مقام اول، سحر شمسی پور مقام دوم و مصطفی قربانی مقام سوم را کسب کردند.

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: زهرا بهرامی و فیروزه دقانی نیز در بخش موبایل تجلیل شدند و لیلا صالحی، علی حقی و عباس رفیعی به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

کایدی درباره روند اجرای مسابقه عکاسی قاب بهشت ​​گفت: پس از انتخاب مدیر اجرایی و مشخص شدن موضوعات و محورهای مسابقه و همچنین ارائه داوران در فروردین 1401 با انتشار رسمی فراخوان. ، این رویداد رسما وارد مرحله اجرا شد.

وی خاطرنشان کرد: مراحل اجرای کار به طور کامل در فراخوان گنجانده شد و در پایان این رویداد 183 اثر در بخش حرفه ای و 126 اثر در بخش مردمی به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.


رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری افزود: پس از انجام مراحل داوری، آثار برگزیده در هر بخش برای دریافت لوح و هدایایی انتخاب شدند که در مراسم اختتامیه شب گذشته به برگزیدگان اهدا شد.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید