بهترین ستاره استقلال را با پیشنهادی وسوسه انگیز به راحتی به اشتراک بگذارید!

بهترین ستاره استقلال را با پیشنهادی وسوسه انگیز به راحتی به اشتراک بگذارید!

حسینی دو فصل دیگر با استقلال تمدید کرد. این خبر اواخر روز دوشنبه در برخی رسانه ها منتشر شد که شماره یک استقلال توافق جدیدی با این باشگاه نداشت. حسینی یک فصل دیگر با استقلال دارد و به طور خودکار باید در فصل بیست و دوم دروازه بان استقلال باشد اما حضور او در استقلال در فصل آینده در شرایطی است که هیچ پیشنهادی از سوی تیم های خارجی وجود ندارد.

قراردادی که حسینی با باشگاه استقلال امضا کرده شامل 5 بند فسخ 100 هزار دلاری است. این بند در زمان مدیران قبلی استقلال مطرح شده بود و مدیران فعلی باشگاه استقلال در تلاش هستند تا با این دروازه بان قرارداد جدیدی امضا کنند و بند فسخ و همچنین افزایش دو فصل دیگر را افزایش دهند اما این مذاکرات به جایی نرسید و باشگاه استقلال نتوانست قرارداد دروازه بانی خود را تمدید کند و تعداد بندهای فسخ را افزایش دهد.

حسینی در عین حال پیشنهادی از یک تیم پرتغالی دریافت کرد و در صورتی که مذاکراتش با مدیران باشگاه استقلال در روزهای آینده انجام نشود، مسیرش به این باشگاه پرتغالی تغییر خواهد کرد. با این حال حسینی دوست دارد در استقلال بماند اما تجربه بازی در فوتبال اروپا هم وسوسه انگیز است و برای رسیدن به چنین روزهایی تلاش زیادی کرده و ساعات قابل توجهی از وقت خود را در تمرینات خصوصی می گذراند پیوستن به تیم های اروپایی. او آن را یک جهش جدید می داند و معتقد است اگر شرایط مهیا باشد، بازی در تیم های اروپایی نمی تواند انتخاب بدی باشد.

با این حال باید باور کرد که کارمندان باشگاه استقلال هرگز به دنبال از دست دادن ستاره فصل قهرمانی خود نیستند. کادرفنی استقلال در صورت جدایی دانشگر این بازیکن را چندان جدی نگرفت چرا که پرکردن جای آن بازیکن برای آنها کار غیر ممکنی نیست. به نظر می رسد از رایان تفضلی به عنوان یک جانشین کلیدی یاد شده است، اما در حال حاضر به سختی می توان دروازه بانی هم سطح حسین پیدا کرد، تا زمانی که گزینه های مناسب همگی تیم داشته باشند و باشگاه استقلال نتواند شماره یک فصل گذشته را به خطر بیندازد. .

مشخص نیست حسینی در روزهای آینده با استقلال به توافق می رسد یا تصمیم به جدایی و حضور در یک تیم اروپایی می گیرد، اما نحوه مذاکره و شرایطی که باشگاه استقلال برای این دروازه بان در نظر گرفته نقش مهمی در توافق جدید خواهد داشت. . بدون شک ادامه حضور حسینی در استقلال برای دو طرف مفید خواهد بود و استقلالی ها از نظر دروازه بان مشکلی ندارند و بهتر است هر چه زودتر به توافق برسند.

دیدگاهتان را بنویسید