به دنبال بازی مناسب مقابل هنگ کنگ بودیم/ امیدوارم قهرمان آسیا شویم


ساعت: 19:50
تاریخ انتشار: 1301/07/17
کد خبر: 1902242

سرمربی تیم جوانان ایران پس از صعود تیمش به دور نهایی مسابقات قهرمانی آسیا ابراز امیدواری کرد که بتواند با این تیم قهرمان آسیا شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین عبدی پس از پیروزی 11 بر 11 تیم فوتبال نوجوانان ایران مقابل هنگ کنگ و صعود پرقدرت شاگردانش به مرحله نهایی جام ملت های جوانان آسیا اظهار داشت: این مسابقات را با کسب مقام اول به پایان رساندیم و امروز توانستیم با قهرمانی به برتری برسیم. بسیاری از اهداف در ابتدای مسابقات شناخت زیادی از لائوس نداشتیم، اما در طول بازی ها قرقیزستان و هنگ کنگ را می شناختیم.

وی در ادامه افزود: در بازی امروز باید به بازی جوانمردانه احترام می‌گذاشتیم زیرا می‌توانست در روند صعود برخی از تیم‌ها موثر باشد، بنابراین با تمام توان وارد زمین شدیم. ما در این مسابقات به جز دو دروازه بان با همه بازیکنان خود بازی کرده ایم و اکنون باید برای مرحله نهایی مسابقات آماده شویم. از فردا باید آماده سازی خود را برای دور پایانی آغاز کنیم و فدراسیون با تمرینات و بازی های تدارکاتی مناسب برای ورود به مسابقات قهرمانی آسیا برنامه ریزی و کمک کند.

سرمربی تیم جوانان ایران افزود: من همه تیم های آسیایی را دیده ام و اگر با آنها بازی کنیم می توانیم سطح خود را بالا ببریم. امیدوارم قهرمان آسیا شویم. در این مرحله با صعود تنها یک تیم از گروه او کمی استرس داشت، اما در مرحله پایانی قصد داریم در جمع چهار تیم برتر قرار بگیریم و بتوانیم به فینال راه پیدا کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید