بی‌تردید حمله تروریستی در گلزار شهدای کرمان کار صهیونیست هاست

معاون پارلمانی رئیس جمهور وی بیان کرد: بی شک عملیات تروریستی در گلزار شهدای کرمان کار صهیونیست ها بود چرا که بمبی که منفجر شد پیشرفته و با گلوله های فراوان بود که امواج آن بیشتر از جلیقه انفجاری بود و تعداد زیادی را هدف قرار داد.

وی افزود: مردم بیگناهی که در چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی به عشق سردار سلیمانی به زیارت قبر او شتافتند مورد هجوم ابلهان قرار گرفتند و بی گناه و در اوج ظلم کشته شدند، در حالی که آنها که فطرت پاکی دارند هرگز نمی پذیرند. که عده ای از مردم و کودکان بی گناه کشته می شوند.

مجلس معاونان رئیس جمهور گفت: وزارت خارجه آمریکا می گوید اقدام تروریستی در کرمان به ما ربطی ندارد در حالی که آنها بودند که چهار سال پیش سردار سلیمانی را کشتند.

حسینی تصریح کرد: در جنگ ها گفته می شود که افراد بی گناه هدف قرار نگیرند و به بیمارستان ها و منازل حمله نکنند وگرنه جنایت جنگی صورت گرفته است اما در این جنگ تحمیلی عراق علیه ایران بمب های شیمیایی بر سر مردم بیگناه ریخته شد. در آنچه در سه ماه گذشته با مردم بی دفاع غزه انجام داده اند، هر چند آنها مانند مردان از خود دفاع می کنند.

معاون رئیس جمهور گفت: از شهید سلیمانی بیشتر از سردار سلیمانی می ترسند، امروز در دنیا حامیانی دارد که مصمم هستند این زمان بدون رهبر بماند، با شهادت مردم بی گناه ملت بیدارتر می شوند مثل شهید. سلیمانی گفت: ما امت شهادتیم، ما امت امام حسین هستیم.

حسینی افزود: امروز فلسطینی ها تنها نیستند. اگر قبلاً با سنگ از خود دفاع می کردند، امروز حامیانی از سراسر جهان دارند. عملیات خشم طوفان الاقصی ضربه سنگینی به صهیونیست ها وارد کرد و انصارالله یمن نیز از آن سوی دریای سرخ به نبرد با صهیونیست ها رفت.

وی ادامه داد: شهید سلیمانی نه تنها یک شخصیت نظامی بود، بلکه در قیام های مختلف به تبیین جهاد پرداخت و به همین دلیل اسماعیل هنیه نیز در مراسم شهید سلیمانی از او به عنوان شهید قدس یاد کرد.

حسینی در پایان به انتخابات آتی شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: مردم باید با مشارکت گسترده در انتخابات شرکت کنند تا مجلس آینده با پشتوانه مردمی قدرتمند شود.