ترکیب استقلال برای دیدار مقابل پرسپولیس را اعلام کردند

ترکیب استقلال برای دیدار مقابل پرسپولیس را اعلام کردند

تساوی یا شکست در دربی پایتخت می تواند به معنای از دست دادن قهرمانی باشد. فارغ التحصیلان ریکاردو ساپینتو این را به خوبی درک می کنند و تنها با سه امتیاز به دیدار پرسپولیس خواهند رفت.

سرمربی پرتغالی برای این دیدار تغییر مهمی در خط حمله تیمش ایجاد کرد و پیمان بابایی جایگزین ارسلان مطهری شد. علاوه بر این، بازگشت رافائل سیلوا و کوین یاماگا به ترکیب اصلی، تغییر دیگری برای آبی ها نسبت به بازی قبل است.

* کاپیتان پس از ثبت اولین برد در دربی
سیدحسین حسینی تاکنون 8 بار در دربی پایتخت به میدان رفته که تنها 2 کلین شیت داشته است. کاپیتان آبی ها فصل خوبی را سپری می کند، امیدوار است دروازه شهرورد تهران را بسته نگه دارد تا تیمش را یک قدم به پیروزی نزدیک کند.

* بازگشت سیلوا به خط دفاعی
رافائل سیلوا محرومیت خود را پشت سر گذاشت و مشکلی برای حضور در ترکیب استقلال ندارد. او بار دیگر در کنار عارف گلامی خط دفاعی آبی پوشان را تشکیل می دهد و ساپینتو امید زیادی به درخشش این دو بازیکن مقابل حملات پرسپولیس دارد.

* ساپینتو دوباره به یاماگا و سلمانی اعتماد کرد
کوین یاماگا دیگر بازیکنی است که در بازی گذشته به دلیل هواداران محروم شد اما می تواند تیمش را مقابل پرسپولیس همراهی کند. او بار دیگر به عنوان دفاع راست عمل می کند و جعفر سلمانی در سمت چپ قرار دارد تا حملات فلسطینی ها در سمت راست را خنثی کند.

* خط وسط؛ باز هم بدون تغییر
خط هافبک استقلال برای این دیدار هم دست نخورده باقی مانده است. روزبه چسمی که فصل درخشانی را پشت سر گذاشته در پست هافبک دفاعی به مصاف هافبک پرسپولیس می رود. از ابتدا آرش رضاوند و سعید مهری بازی خواهند کرد که به هماهنگی بسیار خوبی دست یافتند.

* امیدهای گل استقلال اینجاست
بدون شک بال های استقلال بوچهری امید اول گلزنی است. مهدی کایدی در بهترین فرم ممکن قرار دارد و محمد محبی به ناکامی هایش در بازی با هواداران پایان داده است. مدافعان پرسپولیس مقابل این دو بازیکن کار سختی خواهند داشت.

*پیمان، سورپرایز بزرگ ساپینتو
ریکاردو ساپینتو تصمیم گرفت برای دیدار سرنوشت ساز مقابل پرسپولیس، پیمان بابایی را به جای ارسلان مطهری به میدان بفرستد. بابایی در دیدار قبلی مقابل هواداران عملکرد خوبی داشت و همین باعث شد سرمربی پرتغالی به این بازیکن اعتماد کند.

ترکیب استقلال مقابل پرسپولیس:
سید حسین حسینی – رافائل سیلوا – عارف غلامی – کوین یاماگا – جعفر سلمانی – روزبه چشمی – آرش رضوند – سعید مهری – محمد محبی – مهدی قیدی – پیمان بابایی

دیدگاهتان را بنویسید