تصویر اونبان شقایق دهقان با این اثر هنری/عکس

تصویر اونبان شقایق دهقان با این اثر هنری/عکس

اما خبری از پخش قسمت های «ناتو» نبود. حالا بعد از گذشت شش ماه، خبر پخش فصل دوم رئالیتی شو «ناتو» اعلام شده و نام شقایق دهقان در بین شرکت کنندگان به چشم می خورد.

رئالیتی شو «ناتو» با حضور محمدرضا علیمردانی از ساعت 20 روز دوشنبه 22 آذرماه آغاز می شود. مهدی صفی یاری تهیه کننده و کارگردان «ناتو» است. محمدرضا علیمردانی نیز اجرای این برنامه را بر عهده دارد.

شقایق دهقان، کمند امیرسلیمانی، مجید آقا کریمی، فقیهه سلطانی، رزیتا غفاری، ایمان صفا، کامران تفتی، علی صبوری، امیرحسین مدرس، نصرالله رادش، هادی کاظمی، وحید آقاپور از جمله شرکت کنندگان در فصل دوم «NATO» هستند. .

چندین بازیکن در نمایش واقعیت “ناتو” حضور دارند. در طول مسابقه، سوالات سخت و گاهی خنده دار از آنها پرسیده می شود و بازیکنان باید برای یافتن پاسخ مناسب با یکدیگر همکاری کنند.

اگر بازیکنان به هر سوال پاسخ صحیح دهند مبلغی به عنوان پاداش دریافت می کنند و به ازای هر پاسخ اشتباه همان مبلغ از پاداش آنها کسر می شود.

در بین این بازیکنان یک نفر نقش «ناتو» را دارد. ناتو کسی است که از قبل پاسخ همه سوالات را می داند. به جز بازیکنی که نقش ناتو را بازی می کند، هیچکس حتی مجری برنامه از هویت این بازیکن اطلاعی ندارد.