تعداد قربانیان انفجار عدن به 12 نفر افزایش یافت

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یک خودروی بمب گذاری شده شنبه شب در نزدیکی فرودگاه بین المللی عدن منفجر شد و یک خودروی بمب گذاری شده را منفجر کرد.

پایگاه خبری البوابه الاخباریه العالمیه به نقل از منابعی در دولت محلی عدن (مرتبط با ریاض) گزارش داد که این حمله در ورودی فرودگاه عدن رخ داد و حداقل 12 نفر کشته شدند.

یک منبع ارشد نظامی گفت که بیش از 38 نفر در این انفجار زخمی شده اند. عکس ها و فیلم های منتشر شده از این انفجار در کانال ها نشان از وحشت این انفجار دارد.

این در حالی است که عدن از سال 2015 مرکز دولت مستعفی یمن بوده است و در 30 دسامبر 2016 با ورود اعضای جدید کابینه به شهر عدن، چندین انفجار مهیب در فرودگاه این شهر رخ داد.

با وجود گستردگی این انفجار، مقامات بازنشسته دولتی هنوز به طور رسمی آمار قربانیان این انفجار را منتشر نکرده اند، اما می گویند که پس از مشخص شدن تعداد کشته شدگان، آمار نهایی را اعلام خواهند کرد.

هیچ یک از مقامات دولتی مستعفی عدن در مورد دلیل یا عوامل آن اظهار نظر نکرده اند. بنابراین بسیاری از کارشناسان تاکید می کنند که این گونه انفجارها نتیجه درگیری های داخلی گروه های مرتبط با عربستان سعودی در این استان است.

ناظران همچنین می گویند که ائتلاف طرفدار امیر سعودی قصد دارد با ایجاد تفرقه بین گروه های مسلط بر عدن، منطقه را به طور کامل اشغال کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید