تغییرات شگفت انگیز چهره این بازیگر پس از طلاق/عکس

مهدی پاکدل بازیگر معروف سینما و تلویزیون به تازگی از چهره جدید خود در اینستاگرام رونمایی کرده است. تغییر چهره شگفت انگیز مهدی پاکدل طرفدارانش را شگفت زده کرد.

تغییرات شگفت انگیز چهره این بازیگر پس از طلاق/عکس

سن و تحصیلات مهدی پاکدل
مهدی پاکدل متولد ۱۹ تیر ۱۳۵۹ در اصفهان بازیگر سینما و تلویزیون است. وی فارغ التحصیل رشته گرافیک دانشگاه آزاد تهران است که علاوه بر بازیگری در خوانندگی نیز سابقه دارد و اکنون در عرصه مدلینگ موفق است.

همسر دوم مهدی پاکدل کیست؟
مهدی پاکدل در 22 اسفند 93 در سن 30 سالگی با بنوش طباطبایی بازیگر 29 ساله ازدواج کرد. آشنایی آنها با فیلم مصائب دوشیزه در سال 1384 آغاز شد و سرانجام مهدی پاکدل و همسرش پس از 6 سال زندگی مشترک در سال 1394 از طلاق خود خبر دادند و کاری را که مدت ها در رسانه ها منتشر می شد انجام دادند. آقای پاکدل در چند سال اخیر بیشتر در کنار رعنا آزادی ور (بازیگر) دیده می شد و سرانجام خبر ازدواج آنها در تاریخ 8 آبان 1398 توسط عاطفه رضوی همسر مهدی تایید شد.
مهدی پاکدل با کدام فیلم به شهرت رسید؟
در سال 1360 با سریال با من بمان به کارگردانی حمید امیل وارد تلویزیون شد اما در سال 1383 با سریال «اولین شب آرامش» با پنجمین تجربه حضور در تلویزیون به شهرت رسید. او در این سریال با چهره هایی چون شبنم کلیحانی، یکتا ناصر و امیر آقایی همبازی شد.
دلیل عدم حضور مهدی پاکدل در تلویزیون
به گزارش 30سینما، آقای پاکدل درباره شایعه استعفای خود در تلویزیون گفت: تا زمانی که رسانه ملی برای مردم نباشد، با رسانه ملی کار نمی کنم!