توضیحات جلسه کمیسیون انضباطی برای رسیدگی به پرونده دربی 98

توضیحات جلسه کمیسیون انضباطی برای رسیدگی به پرونده دربی 98

حسین دوام پس از جلسه امروز کمیسیون انضباطی که به منظور بررسی حواشی دربی کلانشهر 98 برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت:

گزارش هایی به داوران و ناظر فدراسیون ارائه شد. یحیی گل محمدی هم از خودش دفاع کرد و حرفی برای گفتن داشتیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا جلسه مثبت بوده است، گفت: مثبت بودن یعنی چه و چه تعبیری دارد؟

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا امیدوارید یحیی گل محمدی بعد از این جلسه متوقف نشود، گفت: صددرصد جلسات با هدف کشف حقیقت بوده است. کمیسیون انضباطی برای کمک به جامعه فوتبال وارد عمل می شود و رای صادر می شود.

دوام در خصوص دلیل غیبت استقلال در این جلسه پاسخ داد: باشگاه استقلال گلایه ای نداشت و موضعی نداشت. گزارش ها از سوی مراجع ذیصلاح ارسال شد که پاسخ دادند و ما نیز به اندازه کافی پاسخ دادیم.

وی در خصوص اینکه ظاهراً بهزاد گلمپور سرمربی استقلال نیز به جلسه فراخوانده شده است، گفت: موضوع جداست و باید در جلسه دیگری پاسخ دهند.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در زمان رای گیری کمیته انضباطی گفت: باشگاه پرسپولیس سخنگویی دارد و این مسائل را از او بپرسید. چیزی به ما نگفتند و نامشخص بود.

وی گفت: اینجا جای این موضوع نیست. او با خوشحالی شکایت کرد و ما به فیفا پاسخ دادیم. شکایت او به باشگاه رسید و ما جواب آن را فرستادیم. حفاظتی فراتر از تصور داشتیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا امکان کاهش مبلغ پرداختی پرسپولیس در این مورد وجود دارد، پاسخ داد: مستنداتی ارائه شده که ادعای رادو به هیچ وجه قابل پذیرش نیست.

قائم مقام باشگاه در پرسپولیس با بیان اینکه رادو مدعی جعل امضای سرخپوشان بوده است، گفت: این فقط یک ادعاست و ما اسنادی داریم که به او پول دادیم.

وی در خصوص پرونده باشگاه پرسپولیس با شجاع هلیل زاده و آنتونی استوکس گفت: اطلاع رسانی حق مسلم رسانه هاست. این سوالات از طریق روابط عمومی پاسخ داده می شود. هر چه بگویم جای حرف و حدیث می ماند.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت پرونده استوکس گفت: اطلاعی از این پرونده ندارم زیرا لایحه دفاعی ما هنوز نهایی و تنظیم نشده است.

دورهمی درباره مسدود شدن حساب های باشگاه در پرسپولیس گفت: این موضوع را از معاونت مالی و اداری باشگاه بپرسید.

دیدگاهتان را بنویسید