تیر آهن ذوب اصفهان را از کجا بخریم؟


ساعت: 01:47
تاریخ انتشار: 09/03/1401
کد خبر: 1913303

تیر آهن یکی از پرکاربردترین مصالح ساختمانی است که همه حداقل یک بار نام آن را شنیده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ تیر آهن یکی از پرکاربردترین مصالح ساختمانی است که همه حداقل یک بار نام آن را شنیده اند. این محصول در سایزها و گریدهای مختلف تولید می شود و کاربردهای مختلفی در ساختمان دارد. از تیرها می توان به عنوان ستون اصلی یا انتقال دهنده نیرو در سازه ها استفاده کرد. از این محصولات در ساخت ماشین آلات سنگین، کشتی ها و پل ها نیز استفاده می شود. این کاربردهای متنوع باعث شده است که صنایع زیادی به تولید و عرضه این محصول بپردازند. یکی از معروف ترین انواع این محصول در بازار میله ذوب آهن اصفهان می باشد. این مقطع فولادی یکی از قدیمی ترین و با کیفیت ترین تیرآهن های فولادی موجود در بازار است که علاوه بر تامین نیاز داخلی به کشورهای دیگر صادر می شود.


هزینه تیرآهن ذوب آهن در اصفهان می تواند تحت تأثیر عوامل مختلف تغییر کند. یکی از این عوامل تغییر قیمت فولاد است. برای خرید این محصول می توانید از روش های آنلاین مانند سایت آیرون اسپات استفاده کنید.
در این سایت می توانید علاوه بر استعلام قیمت و خرید، تحلیل دقیقی از بازار انجام دهید و تیرآهن مورد نظر خود را با بهترین قیمت بازار خریداری کنید.

کارخانه ذوب آهن در اصفهان

شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان در سال 1344 توسط روس ها بر اساس قرارداد ایران و شوروی در ازای صادرات گاز از ایران به شوروی تأسیس شد. ظرفیت اسمی تولید این گروه صنعتی حدود 3.6 میلیون تن در سال است که بخش عظیمی از نیاز داخلی را تامین می کند. محصولات این کارخانه علاوه بر استفاده در ایران به 23 کشور اروپایی، آسیایی و آفریقایی نیز صادر می شود. پروژه های عظیمی مانند برج میلاد، خطوط مترو، سدهای بزرگ و نیروگاه هایی مانند نیروگاه اتمی بوشهر از تولیدات این کارخانه در ساخت و ساز استفاده کرده اند. تیرآهن ذوب آهن اصفهان یکی از معروف ترین محصولات این کارخانه است. به طور کلی محصولات این شرکت را می توان به صورت زیر خلاصه کرد:

  • تیر نیمه عریض من در سایزهای 120 تا 300 و تیر موازی بال ساعت در سایز 160 میلیمتر
  • سایز گل میخ 140 و 160 میلی متر
  • زوایای بال برابر در سایزهای 80، 90 و 100
  • ریل U33 و راه آهن EIC60
  • 100 نوع مربعایکس100 تا 250ایکس250 میلی متر.
  • میلگردهای ساده و آجدار در اندازه های 5.5 تا 32 میلی متر به صورت شاخه و کلاف.
  • اتصالات استاندارد از اندازه 32 میلی متر به بالا

برای خرید کلیه محصولات این کارخانه می توانید از مرجع اینترنتی معتبر آیرون اسپات استفاده نمایید. در این سایت محصولات مشخص شده به صورت جداگانه در دسته بندی های خاص خود یافت می شوند، می توانید از صفحه اول وارد قسمت کارخانه ذوب آهن شوید و قیمت تمامی محصولات این گروه صنعتی را در جداول منظم مشاهده کنید.

به خرید می کند سایز 14 پرتوسایز 18 و 20 و … به سایت آیرون اسپات ( https://ahanspot.com/) استعلام بگیرید و تیرآهن مورد نیاز را سفارش دهید تا کارشناسان فروش آهن اسپات در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

مشخصات تیرآهن ذوب آهن اصفهان

تیرهای آهنی کارخانه ذوب آهن اصفهان در دو نوع ارسی نیمه پهن و ارسی پهن تولید می شود. این دو محصول کاربردهای خاص خود را در بازار آهن و فولاد دارند و هر کدام در بخش های خاصی از صنعت و ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند. بر این اساس می توان دو دسته کلی برای محصولات این کارخانه در نظر گرفت:

  • تیر نیمه عریض یا IPE
    این محصول در واقع تیری به شکل حرف است من ه- در کارخانه ذوب آهن اصفهان این تیرآهن ها در سایزهای 120 تا 300 تولید می شوند که از این مقطع فولادی بیشتر در سازه های معمولی استفاده می شود. کاربرد این تیر در ساخت ستون ها و پی ساختمان ها می باشد. از انواع بزرگ و سنگین تیرهای نیمه عریض فولادی می توان در ساخت پل ها و سازه های صنعتی استفاده کرد. برای استعلام قیمت این محصول می توانید از صفحه اول سایت آیرون اسپات وارد قسمت کارخانه ذوب آهن شوید و قیمت این محصول فولادی را در جدول اختصاصی مشاهده نمایید.
  • پرتو پهن موازی بال یا IPB
    این نوع تیر آهن که به هاش نیز معروف است، در واقع محصولی با عرض یکنواخت است. شکل ظاهری این پرتو به صورت حرف است ساعت و در کاربردهای صنعتی و سنگین مانند ساخت سازه های صنعتی، پل ها، برج ها و غیره استفاده می شود. البته این محصول به دو نوع سبک و سنگین تقسیم می شود و نوع سبک آن قابل استفاده در ساخت و تولید ماشین آلات سنگین و یا کشتی می باشد. قیمت این محصول در سایت آهن اسپات در قسمت کارخانه ذوب آهن اصفهان قابل مشاهده است. همچنین برای مقایسه قیمت با کارخانه های دیگر می توانید وارد قسمت تیرآهن شوید و تمامی محصولات این دسته را به یکباره مشاهده نمایید.

خرید تیرآهن ذوب در اصفهان از آهن اسپات

کانال های مختلفی برای خرید محصولات فولادی وجود دارد که از آن جمله می توان به تیرآهن ذوب آهن اصفهان اشاره کرد. یکی از این راه ها این است که به بازارهای آهن و فولاد محل سکونت یا شهرهای اطراف نزدیک شوید. راه دیگر این است که اگر نزدیک به کارخانه هستید، محصول را مستقیماً از انبار خود تهیه کنید. اما امروزه با استفاده از اینترنت می توانید کوتاه ترین و به صرفه ترین مسیر خرید را انتخاب کنید. هنگام خرید آنلاین، انتخاب یک پلت فرم قابل اعتماد که محصولات اصلی و باکیفیت را ارائه می دهد، یک اصل مهم است.

در این راستا بهتر است محصولات فولادی مورد نظر را از بستر آهن نقطه ای تهیه کنید. در این سایت به راحتی می توانید استعلام قیمت کنید و محصولات مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید. به خرید آهن و تیرآهن های ذوب آهن از سایت آیرون اسپات باید این مسیر را طی کنید:

  1. آدرس را وارد کنید Ahanspot.coمتر و روی قسمت پرتو کلیک کنید.
  2. میز کارخانه ذوب آهن اصفهان را انتخاب کنید.
  3. قیمت محصول مورد نظر خود را بر اساس ابعاد و وزن آن محاسبه کنید.
  4. در صورت نیاز به راهنمایی برای خرید با کارشناسان سایت تماس بگیرید.
  5. سفارش خود را ثبت کنید و محصول را در محل مشخص شده تحویل بگیرید.

گذراندن این مراحل زمان کمی از شما می گیرد و مطمئن باشید محصولی باکیفیت و با بهترین قیمت بازار به دست خواهید آورد.

دیدگاهتان را بنویسید