تیم های ملی کشتی فرنگی؛ صحنه کمپ بازی های آسیایی مغولستان


ساعت: 12:47
تاریخ انتشار: 1401/01/14
کد خبر: 1819179

آماده سازی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در مغولستان به مرحله پایانی خود نزدیک می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، تیم ملی کشتی فرنگی در حالی در مرحله دوم اردوی خود برای حضور در این مسابقات از 2 تا 13 اردیبهشت ماه در منزل شهید مصطفی صدرزاده حضور دارد. اردوی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی پس از تمرینات کشتی، امشب مرحله دوم آماده سازی خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در مغولستان به پایان خواهند رساند.

کشتی گیران که روز گذشته (13 فروردین) نیز تمرین کشتی داشتند، صبح امروز به تمرین کشتی روی زمین و پا پرداختند و تمرینات کشتی در دستور کار امشب قرار دارد.

فرنگی کاران مرحله سوم و پایانی آمادگی خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا از 15 فروردین ماه تا اعزام به این مسابقات برگزار می کند و آزادکاران نیز پس از چند روز تعطیلی 15 فروردین مرحله سوم و پایانی تمرینات خود را برگزار خواهند کرد. . در مغولستان برگزار خواهد شد.

مسابقات کشتی قهرمانی آسیا در روزهای 20 و 21 آوریل و مسابقات کشتی قهرمانی آسیا در روزهای 3 و 4 می 1401 در اولان باتور مغولستان برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید