جدایی ستاره استقلال؟ تصمیم مهم حسین حسینی

جدایی ستاره استقلال؟  تصمیم مهم حسین حسینی

سید حسین حسینی دروازه بان تیم استقلال در آخرین فصل لیگ برتر با نمایشی ضعیف فصل را با موج عظیم انتقادات هواداران به پایان رساند.

هواداران استقلال که پس از دیدن گل های پرسپولیس در دیدار فینال جام حذفی به شدت به عملکرد دروازه بان تیم خود اعتراض کردند، حسینی را یکی از بازیکنانی دانستند که باعث از دست رفتن جام حذفی شد. در آن سال ها و در مسابقات مهم و مهم تیم استقلال در سال های اخیر حضور داشته است. حمله گسترده هواداران استقلال در فضای مجازی تا جایی پیش رفت که همسر حسینی در اینستاگرام نسبت به این موضوع واکنش احساسی نشان داد. در چنین شرایطی و با شدت این انتقادات، هنوز تکلیف ادامه همکاری این دروازه بان با استقلال مشخص نشده است.

سیدحسین حسینی فصل گذشته در 25 بازی استقلال برای این تیم به میدان رفت و در دیدار مقابل هوادار یک گل برای استقلال به ثمر رساند. گلی که خیلی ها انتقاد کردند و فکر کردند نباید پنالتی می شد! البته گفته می شود در صورت ادامه این وضعیت ممکن است تصمیم به جدایی از استقلال بگیرد. با این حال هیچ چیزی در این راستا رسما از سوی دروازه بان فصل گذشته استقلال اعلام نشد. آخرین واکنش او به اتفاقات اخیر عذرخواهی از هواداران بود و بس. حسینی این روزها در کنار خانواده استراحت می کند و منتظر تغییراتی در کادر فنی تیم استقلال است.

از سوی دیگر گفته می شود اعضای کمیته فنی باشگاه نیز به دنبال دروازه بان کراکی هستند تا فصل آینده از دروازه استقلال محافظت کند اما اینکه آیا حسینی با حضور دروازه بان معروفی در این باشگاه به همکاری ادامه می دهد. تیم استقلال یا نه قطعا در چند روز آینده مشخص خواهد شد. و با تعیین سرمربی و مشخص شدن تکلیف، وضعیت جذب این تیم مشخص می شود.

دیدگاهتان را بنویسید