جلسه کمیته فنی والیبال 9 مهرماه برگزار می شود


ساعت: 14:57
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۶
کد خبر: 1904227

جلسه کمیته فنی فدراسیون والیبال برای بررسی عملکرد تیم های ملی مردان در سال 1401 و برنامه های آن تیم ها برای سال آینده شنبه 9 مهرماه برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، جلسه کمیته فنی فدراسیون والیبال برای بررسی عملکرد تیم های ملی مردان و رده های سنی مختلف در سال 1401 و برنامه های این تیم ها برای سال 1402 از ساعت 10 صبح آغاز می شود. روز شنبه 9 مهرماه به ریاست دکتر محمدرضا داورزنی سرپرست فدراسیون.

در این جلسه سرمربیان تیم های ملی بزرگسالان، جوانان و جوانان و اعضای کمیته فنی شرکت کننده عملکرد تیم والیبال مردان ایران در سال 2014 را از جنبه های مختلف بررسی و برنامه های آماده سازی این تیم ها را برای حضور در مسابقات جهانی بررسی خواهند کرد. رویدادهای سال 2014

تیم ملی والیبال ایران امسال در لیگ ملت های 2022 در رده هفتم قرار گرفت و در جام واگنر به مدال برنز و مقام سوم دست یافت و در مسابقات قهرمانی مردان جهان به مقام سیزدهم دست یافت. تیم ملی ایران در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی نیز به مدال طلا و مقام قهرمانی دست یافت.

تیم‌های والیبال نوجوانان و پسران نیز با کسب مقام‌های اول و دوم آسیا، سهمیه مسابقات قهرمانی جوانان و نوجوانان جهان ۲۰۲۳ را کسب کردند. تیم ملی نوجوانان در جام کنفدراسیون آسیا نیز به مقام پنجمی رسید.

دیدگاهتان را بنویسید