خبر بسیار خوب برای استقلالی ها بلوز را از دو شاه ماهی گرفتید؟

خبر بسیار خوب برای استقلالی ها  بلوز را از دو شاه ماهی گرفتید؟

در شروع لیگ برتر بیست و دوم، محمد محبی از باشگاه سانتا کلارای پرتغال و مهدی کایدی از باشگاه شباب الاهلی امارات تا 9 تیر 1402 به صورت قرضی به این تیم پیوستند.

در این مدت باشگاه استقلال در زمان مدیرعاملی مصطفی آجورلو و علی فتح الله زاده در پرداخت حق نقل و انتقال قرضی این دو بازیکن تاخیرهایی داشت که شکایت دو باشگاه پرتغالی و اماراتی را به دنبال داشت اما در نهایت طی ماه های گذشته این بدهی ها تسویه شد. سال 1401 و هفته های گذشته.تا مشکلی برای همکاری این دو بازیکن و شکایت احتمالی وجود نداشته باشد. حالا با درخشش مهدی قیدی در کنار محمد محبی به عنوان بهترین مهاجمان تیم استقلال، هواداران این تیم امیدوارند فصل آینده نیز در خدمت این تیم باشند.

خجت کریمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال در گفت و گو با خبرنگار خبروزی در خصوص نگرانی هواداران از تمدید قرارداد برخی از ستاره های این تیم از جمله مهدی کایدی و محمد محبی گفت: در این شرایط هواداران به مشکل برخورده اند. به حمایت بیش از هر چیز دیگری فکر کنید. بخشی از تیم باشید به آنها قول می دهم که این عزیزان را در استقلال 100 درصد نگه داریم.

وی افزود: اگرچه قرارداد آنها قرضی است و در پایان قراردادشان باید به تیم باشگاهی خود برگردند، اما شرایط را می پذیریم تا هرگز این اتفاق نیفتد و در این مسیر مشکلاتی را حل خواهیم کرد.

شنیده ها از باشگاه استقلال نیز حاکی از آن است که یکی از خواسته های ساپینتو برای تمدید قرارداد، حفظ عده ای از جمله کایدی محبی در خط حمله این تیم است.

دیدگاهتان را بنویسید