خبر خوش برای پرسپولیسی ها

خبر خوش برای پرسپولیسی ها

سایت رسمی باشگاه پرسپولیس نوشت:

«باشگاه پرسپولیس که بارگذاری مدارک خود را در سامانه کلاس‌ها آغاز کرده بود، با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ، خواستار رفع نواقص شد و نواقص را برای دریافت مجوز حرفه‌ای اعلام کرد.

باشگاه ها در پنج شعبه برای دریافت مجوز حرفه ای اقدام می کنند و کمیسیون ها مدارک را در سامانه بارگذاری می کنند. کمیته برگزاری حرفه ای لیگ مسئولیت بررسی این اسناد را بر عهده دارد و کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز در حال نظارت بر این سیستم است.

هر ساله این کار به گونه ای انجام می شد که باشگاه ها مدارک ارسال می کردند و کمیسیون با یادآوری کاستی ها، باشگاه ها را موظف می کرد تا مشکلات را به موقع برطرف کنند. باشگاه پرسپولیس در دوره گذشته نیز همین کار را کرده است.

مدارک مربوط به کمیسیون های ورزش، زیربنایی، حقوقی و پرسنلی تقریباً همگی تصویب شده است، البته چند مورد هم هستند که هنوز بررسی نشده و البته در مورد آنها اظهار نظری نشده است که امیدواریم کم و کاستی نداشته باشد. و این منطقه

ما در حال حاضر منتظر نظر بخش مالی هستیم. برای اخذ مجوز حرفه ای از کنفدراسیون، بخش مالی سالانه در آخرین مرحله که مربوط به مابه التفاوت سال مالی در کشورها می باشد، بررسی می شود.

باشگاه پرسپولیس طی دو نامه از سازمان لیگ خواسته است با توجه به تاکید کنفدراسیون و ذکر مهلت برای اعطای درخواست، نواقص را پس از بررسی اسناد مالی باشگاه اعلام کند و انتظار پاسخگویی داریم.

همچنین گزارش شده است که باشگاه پرسپولیس به طور همزمان اقداماتی را برای تکمیل مرحله اول ثبت نام در لیگ قهرمانان در سال 2022 انجام داده است.

پس از نامه کنفدراسیون، فدراسیون فوتبال ایران حضور پرسپولیس در این رقابت ها را به AFC تبریک گفت و مدارک درخواستی ارسال شده را مشخص کرد.

دیدگاهتان را بنویسید