خبر عجیب طناز طباطبایی برای سریال یاغی / عکس

خبر عجیب طناز طباطبایی برای سریال یاغی / عکس

سریال Rebel داستان جوانی به نام جاوید است که در ابعاد و مقیاس های مختلف زندگی خود می جنگد. دعوا برای پول، دعوا در زمین کثیف محله، مبارزه برای شناسنامه و در نهایت مبارزه برای از دست دادن دختر عزیزش.

طناز طباطبایی در سریال یاگی نقش طلا، همسر یکی از مبارزان سرشناس کشور را بازی کرد. طناز طباطبایی در جدیدترین استوری اینستاگرام خود با انتشار پستی نشان داد که از زمان پخش سریال یاغی تقاضای جوانان برای کشتی بیشتر شده است، اما این واقعا چیست؟

در واقع پست طلایی سریال یاغی به بیانیه هیئت کشتی استان تهران اشاره دارد که پس از تماشای این سریال، جوانان زیادی برای ثبت نام در کلاس های کشتی راهی باشگاه ها شدند.

طلای سریال شورشی چیست؟
طناز طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون متولد ۱۹ اردیبهشت ۱۳۶۲ در تهران است. وی دارای مدرک لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد تهران است. او در یک خانواده چهار نفره بزرگ شد، پدرش در تجارت و همچنین در زمینه موسیقی بسیار موفق است.

طناز طباطبایی وارد عرصه هنر می شود
طناز طباطبایی در 18 سالگی (1380) برای شرکت در دوره های رایگان بازیگری هیوا برای بازی در سریال جوانان به کارگردانی سعید سلطانی و کسب اولین تجربه حرفه ای بازیگری انتخاب شد.

طناز طباطبایی در ۲۱ سالگی (۱۳۸۳) در فیلم دیشب دیدم باباتو آیدا به کارگردانی رسول صدر عاملی به سینما رفت. او در سال 1364 در سریال «میوه ممنوعه» با نقش غزال که یکی از شخصیت های اصلی فیلم است ظاهر شد و توانایی های او را به چالش کشید.

دیدگاهتان را بنویسید