خبر مهمی که استقلال را فاش کرد

خبر مهمی که استقلال را فاش کرد

بهرام امیری در خصوص شروع خوب هواداران پس از تعطیلات نیم فصل با پیروزی مقابل پیکان گفت: تیم تمایل به افزایش دارد. او بر اساس نیاز کادرفنی تقویت شد و امیدواریم در نیم فصل به اهدافمان مانند حفظ تیم در لیگ برتر برسیم.

مدیرعامل کانون هواداران در خصوص بازی فردا مقابل سپاهان گفت: سپاهان در اولین بازی نشان داد که با نیم فصل اول متفاوت است. این تیم معمولی نیست و یکی از مدعیان قهرمانی است. بازیکنان هوادار همیشه در مقابل تیم هایی که انگیزه بیشتری برای نشان دادن ارزش های خود دارند بهتر کار می کنند. مطمئنم فردا یک بازی بسیار خوب را بین دو تیم خواهید دید. جوانان با انگیزه فردا یک بازی مناسب خود و شخصیتشان را انجام می دهند.

امیری در مورد برگزاری این دیدار در ورزشگاه دستگردی و اینکه آیا از ابتدای فصل تاکنون امکان میزبانی از هواداران خانگی در این ورزشگاه وجود نداشته است، گفت: طبق قرارداد از این پس مسابقات خانگی ما در این ورزشگاه برگزار می شود تا اینکه در ابتدای فصل می خواستیم با دوستان قرارداد ببندیم، اما از آنجایی که این ورزشگاه هم با سایپا و هم با پیکان قرارداد داشت، نتوانستیم میزبانی را در آنجا داشته باشیم و اکنون مدیریت این ورزشگاه ترتیبی داده است که بازی های ما در آنجا برگزار می شود.

وی در خصوص اعلام رای کمیسیون انضباطی درباره این موضوع که تیم 12 نفره استقلال مقابل هواداران بازی می کند، گفت: به هر حال این مشکل بود و طبق تصمیم موجود شکایت کردیم. رأی طبق قانون است و دوستان تصمیم گرفتند این رأی را اعلام کنند.

مدیرعامل هواداران در خصوص اینکه آیا در این مورد امکان مراجعه به هیات تجدیدنظر وجود دارد، گفت: در این صورت باید جلسه هیات مدیره باشگاه تشکیل شود. چون شکایت ما به کمیته انضباطی بر اساس مصوبه هیات مدیره بوده است. باید دوباره در هیات مدیره بحث کنیم و ببینیم چه تصمیمی گرفته خواهد شد. شخصاً هیچ کس برنامه ای ندارد. ما مدیر حقوقی داریم و بقیه مدیر هستند. تصمیمی گرفته شده و اگر منطقی باشد آن را اجرا می کنیم. اما نمی‌دانم می‌خواهند اعتراض کنند یا نه.

دیدگاهتان را بنویسید