خبر ناراحت کننده پرسپولیسی ها از یورگن لوکادیا

خبر ناراحت کننده پرسپولیسی ها از یورگن لوکادیا

یکی از عوامل هدایت پرسپولیس گل های یورگن لوکادیا ستاره هلندی این تیم است. این مهاجم سرخپوش که در تابستان به این تیم پیوست، با اینکه از نظر بدنی آمادگی چندانی نداشت، خیلی زود شروع به گلزنی کرد و نشان داد که چه فوتبالیست با کیفیتی است.

لوکادیا قبل از تعطیلی لیگ به دلیل مسابقات جام جهانی موفق شد 6 گل برای پرسپولیس به ثمر برساند و آقای گل لیگ شود. این در حالی است که لوکادیا 2 بازی اول لیگ را از دست داد و در 9 بازی این تعداد گل به ثمر رساند. درخشش لوکادیا به سرعت باعث محبوبیت او در بین هواداران پرسپولیس شد و آنها از هم اکنون به فکر فسخ قرارداد این ستاره با تیم خود هستند.

قرارداد لوکادیا در پایان فصل به پایان می رسد و با توجه به درخشش این بازیکن، تمدید قرارداد برای مدیران پرسپولیس بسیار سخت خواهد بود. هواداران پرسپولیس که به تازگی از شر مهاجمان بی کیفیت خارجی خلاص شده و طعم حضور یک مهاجم باکیفیت را چشیده بودند، خواستار تمدید قرارداد لوکادیا از مدیران پرسپولیس در اسرع وقت و حتی قبل از پایان فصل شدند.

درویش مدیرعامل پرسپولیس که در نقل و انتقالات خیلی خوب کار می کند درباره تمدید قرارداد لوکادیا گفت: هنوز نیم فصل را هم نرسیده ایم و باید ببینیم چه اتفاقی می افتد و در عین حال سرمربی تیم تصمیم می گیرد. سوالات فنی آنها تصمیم خواهند گرفت که دوباره با Leucadia همکاری کنند. لوکادیا ایران و فضای اینجا را دوست دارد و خانواده اش را هم دوست دارد، خودش را ایرانی می داند و ما با آن مشکلی نداریم. لوکادیا بازیکن بسیار ارزشمندی است و اگر کادر فنی بخواهد با او همکاری کند، قطعا ادامه خواهیم داد.

این صحبت ها توسط درویش مطرح شد که خودش می داند در پایان فصل و با توجه به پیشنهادات داخلی و خارجی بسیار خوبی که به این بازیکن خواهد شد تمدید قرارداد با لوکادیا برایش بسیار سخت خواهد بود و باید محاسبه شل کردن کیسه.

مدیرعامل پرسپولیس که به خوبی از این مسائل مطلع است، دوست دارد تا قبل از پایان فصل قرارداد خود را تمدید کند، اما ستاره هلندی این کار را انجام نمی دهد و تا پایان فصل پای میز مذاکره برای تمدید قرارداد نخواهد نشست. . این موضوع با درخشش این بازیکن طبیعی است و خود لوکادیا هم می داند که تابستان آینده می تواند پیشنهادهای مالی بسیار بهتری از پرسپولیس دریافت کند.

به همین دلیل او در این مرحله قرارداد خود را تمدید نخواهد کرد و تا پایان فصل صبر خواهد کرد. خبری که قطعا پرسپولیسی ها را نگران خواهد کرد زیرا دوست ندارند گلزن تیمشان در فصل آینده پیراهن تیم دیگری را بر تن کند.

دیدگاهتان را بنویسید