خواننده مشهور روی صحنه به شدت مجروح شد!/عکس

خواننده مشهور روی صحنه به شدت مجروح شد!/عکس

کاربر دیگری نیز در توییتر خود نوشت: مادر بی بی رکسا اعلام کرده است که پس از پرتاب موبایل توسط یکی از حضار در کنسرتش، 3 بخیه زده است.

تعدادی از طرفداران رکس در توییتر درباره حمله عجیب به ستاره پاپ اظهار نظر کردند:

یکی از طرفدارانش نوشت: “بی بی به معنای واقعی کلمه یکی از خوب ترین و آرام ترین افراد در صنعت موسیقی است که لیاقت این را ندارد.”

یکی دیگر از طرفداران رکسا نوشت: “اجرای فوق العاده توسط طرفداری که گوشی خود را به سمت بی بی رکسا پرت کرد خراب شد، امیدوارم بعد از این بهتر شود.”

یکی دیگر از هواداران این خواننده گفت: بی بی رجا واقعا شایسته برخورد بهتر است.

هنوز معلوم نیست تصادف هولناک و جراحت ناشی از آن، تور کنسرت او را متوقف کند یا خیر. او 4 تاریخ کنسرت را برای هفته آینده اعلام کرده است.

BB Rexa و اضافه وزن

بی بی رکسا اخیرا در مصاحبه ای فاش کرد که به دلیل سندرم تخمدان پلی کیستیک 14 کیلوگرم اضافه وزن پیدا کرده است. این خواننده در یک برنامه تلویزیونی در 25 می گفت: سال گذشته به پزشک مراجعه کردم و بسیاری از زنان این مشکل را دارند و از آن اطلاعی ندارند، اما تشخیص داده شد که به سندرم تخمدان پلی کیستیک مبتلا هستم. این یکی از دلایل اصلی افزایش وزن و چاقی در زنان است. من به معنای واقعی کلمه 14 پوند به خاطر آن اضافه کردم.

او درباره واکنش ها به افزایش وزن خود گفت: احساس می کنم نباید در مورد وزن افراد صحبت کنیم. من همیشه با مشکلات وزنم دست و پنجه نرم می کنم. یادم هست وقتی کار را شروع کردم و اولین قراردادم را بستم، به من گفتند برای انجام این کار باید 10 کیلو وزن کم کنی.

دیدگاهتان را بنویسید